بازدید میدانی بشیر، رییس و افخمی گلی، نائب رییس سازمان از دفاتر و دوایر طرقبه و شاندیز بازدید میدانی بشیر، رییس و افخمی گلی، نائب رییس سازمان از دفاتر و دوایر طرقبه و شاندیز

بازدید میدانی بشیر، رییس و افخمی گلی، نائب رییس سازمان از دفاتر و دوایر طرقبه و شاندیز

بازدید میدانی بشیر، رییس و افخمی گلی، نائب رییس سازمان از دفاتر و دوایر طرقبه و شاندیز ، روز 2 شنبه بیستم دی ماه انجام شد. آمادگی شهرداری طرقبه را در میزبانی و مشارکت در فعالیتهای باارزش حوزه مهندسی و مقررات ملی ساختمان اعلام کرد

کد خبر: 001023010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ دی ۰۰ - ۱۰:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازدید میدانی بشیر، رییس و افخمی گلی، نائب رییس سازمان از دفاتر و دوایر طرقبه و شاندیز ، روز ۲ شنبه بیستم دی ماه انجام شد. آمادگی شهرداری طرقبه را در میزبانی و مشارکت در فعالیتهای باارزش حوزه مهندسی و مقررات ملی ساختمان اعلام کرد

بازدید میدانی بشیر، رییس و افخمی گلی، نائب رییس سازمان از دفاتر و دوایر طرقبه و شاندیز

بازدید میدانی بشیر، رییس و افخمی گلی، نائب رییس سازمان از دفاتر و دوایر طرقبه و شاندیز
بازدید از دفاتر نمایندگی طرقبه و شاندیز و دیدار با مسئولین شهری
بازدید میدانی بشیر رییس و افخمی گلی نائب رییس سازمان از دفاتر و دوایر طرقبه و شاندیز روز ۲ شنبه بیستم دی ماه انجام شد.
در این بازدید؛ دیدار با مسولان شهری طرقبه و شاندیز در جلساتی جداگانه برنامه ریزی شده بود که بررسی روند ارایه خدمات مهندسی در این دو شهر موضوع اصلی طرح شده در این دیدارها بود.
در ابتدای بازدید از طرقبه در جلسه ای با حضور حسینی فرماندار و شیرافکن معاون عمرانی این شهرستان پیشنهاداتی در مورد طرح های خارج از محدوده شهری و روستایی، ارائه خدمات مهندسی، تعرفه خدمات و صلاحیت آن مورد بررسی قرارگرفت.
در ادامه بازدید در جلسه ای با طاهرپور شهردار طرقبه،‌ وی با بیان لزوم ایفای نقش مهندسان در سیما و منظر شهری و بر اهمیت ارتباط مستقیم سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری تاکید نمود.
وی هم‌چنین آمادگی شهرداری طرقبه را در میزبانی و مشارکت در فعالیتهای باارزش حوزه مهندسی و مقررات ملی ساختمان اعلام کرد.
باقری شهردار شاندیز و برخی اعضای شورای اسلامی این شهرستان میزبان هیات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بودند،؛ در این نشست شهردار و اعضای شورای شهر مواردی درباره روش اخذ پروانه ساختمانی در این شهرستان و مدت زمان اعتبار آن، تعویض ناظر و روش های آن، مشکلاتی در مورد استحکام بنا، تعرفه خدمات مهندسی و …. مطرح کردند.
در این جلسه، بشیر با اشاره به جایگاه شهرداری بعنوان مرجع صدور پروانه، در قانون نظام مهندس و کنترل ساختمان خواستار برگزاری جلسات کارشناسی برای رفع مشکلات موجود نمایندگی شاندیز در موارد مذکور شد.
در این بازدید، زهید زارعی نماینده هیات مدیره در امور دفاتر نمایندگی های استان و گنج آبادی مدیر دفتر نمایندگی در طرقبه و شاندیز رییس و نائب رییس سازمان را همراهی می کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ دی ۰۰
308 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0