نظارت میدانی معاون عمرانی استاندار بر ساخت و سازهای سی‌سخت نظارت میدانی معاون عمرانی استاندار بر ساخت و سازهای سی‌سخت

نظارت میدانی معاون عمرانی استاندار بر ساخت و سازهای سی‌سخت

نظارت میدانی معاون عمرانی استاندار بر ساخت و سازهای سی‌سخت ، صورت گرفت. معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نظارت میدانی و نقطه به نقطه بر ساخت و سازهای شهر زلزله‌زده سی‌سخت دستوراتی برای تسریع در روند کار صادر نمود

کد خبر: 000124001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ فروردین ۰۰ - ۲:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نظارت میدانی معاون عمرانی استاندار بر ساخت و سازهای سی‌سخت ، صورت گرفت. معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نظارت میدانی و نقطه به نقطه بر ساخت و سازهای شهر زلزله‌زده سی‌سخت دستوراتی برای تسریع در روند کار صادر نمود

نظارت میدانی معاون عمرانی استاندار بر ساخت و سازهای سی‌سخت

نظارت میدانی معاون عمرانی استاندار بر ساخت و سازهای سی‌سخت
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نظارت میدانی و نقطه به نقطه بر ساخت و سازهای شهر زلزله‌زده سی‌سخت دستوراتی برای تسریع در روند کار صادر نمود.
حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار به همراه پناهی فرماندار دنا، شهردار سی‌سخت، مدیرکل بنیادمسکن، نظام مهندسی و صفایی رئیس ستاد بازسازی زلزله شهرستان دنا از نحوه اجرای کار دستگاه های اجرایی و نظارتی بازدید کردند.
حاجی‌زاده معاون استاندار بیان کرد: با توجه به بازدید میدانی از ساختمان ‌های در احداث نواقصی وجود داشت که در محل کار ناظران بنیاد مسکن و نظام مهندسی ملزم به دقت و نظارت بیشتر بر نحوه ساخت و سازها شدند.
حاجی زاده ادامه داد: مصوب شد از این پس بنیاد مسکن به متقاضیان فاقد پروانه خدمات ندهد، تیم نظارت عالی سازمان از فردا مستقر شود و اولویت ارجاع کار نظارت با ناظرین بنیاد مسکن باشد.
وی افزود: مقرر شد، بنیاد مسکن تا بیست و پنجم فروردین آواربرداری در شهر سی‌سخت را بطور کامل انجام دهد و تا سی ام فروردین آواربرداری در روستاها را بطور کامل به پایان رساند،کل جداول پر شده از آواربرداری در سطح شهر پاکسازی شود، کلیه مجوزات باید تا بیست و پنجم فروردین تمام شود.
معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: از فردا ساعت کاری شهرداری و بنیاد مسکن از ۸ صبح تا ۲ بعداز ظهر و ۴ تا ۱۲ شب باید پای کار باشند، بانک ها باید آماده به کار شوند و روزانه آمار ارائه دهند.
وی عنوان داشت: بنیاد مسکن، نظام مهندسی، شهرداری و دیگر ارگان‌ ها دست به دست هم دهند و به نحوی عمل کنند که به عملکرد مثبت چند هفته گذشته آنها در زلزله شهر سی سخت خدشه وارد نشود.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ فروردین ۰۰
391 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0