مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره دوره هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره دوره هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان

مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره دوره هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان

مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره دوره هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان ، با حضور اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید

کد خبر: 000821006 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ آبان ۰۰ - ۷:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره دوره هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان ، با حضور اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید

مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره دوره هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان

مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره دوره هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان

مراسم تودیع و معارفه هیات مدیره دوره هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید
روز ۵ شنبه مورخ سیزدهم آبان ماه، طی مراسمی اعتبارنامه اعضای هیات مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات هتل بزرگ استقلال زاهدان اعطا شد.
این مراسم با حضور اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان، اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات، منتخبین نهمین دوره هیات مدیره و جمعی از مسئولان شهری برگزار گردید.
اکبری در سخنرانی آغازین مراسم ضمن تبریک به منتخبان، از ضرورت حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان در پروژه های ملی مسکن و وظفیه خطیر هیات مدیره در این مورد صحبت کرد.
اکبری در ادامه گزارشی از روند برگزاری انتخابات ارائه داد.
پوراربابی، رئیس سازمان نیز ضمن قدردانی از تلاشهای هیات مدیره دوره هشتم، از حضور پرشور مهندسان در انتخابات تقدیر کرد و کسب رتبه دوم استان در مشارکت را پیام بزرگ اعضا به هیات مدیره دانست که مسئولیت بزرگی را برای آنها ایجاد می کند.
در خاتمه نیز از هیات مدیره دوره هشتم و هیات نظارت و اجرایی انتخابات تقدیر و اعتبارنامه های اعضای هیات مدیره دوره نهم اعطا گردید.
قابل ذکر است نخستین جلسه هیات مدیره دوره نهم نیز عصر روز ۵ شنبه سیزدهم آبان ماه با حضور مدیرکل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی برگزار گردید و کلیه اعضای هیات رییسه با کسب اکثریت قاطع آرا (۸ رای از هشت نفر عضو حاضر) به شرح زیر انتخاب شدند:
– علی پور اربابی: رییس
– مجید عربی: نایب رییس اول
– حامد سلحشور: نایب رییس دوم
– حلیمه پودینه : دبیر
– حبیب الرحمن جمشیدزهی: خزانه دار
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۰۰
318 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0