جعلی بودن مدرک سید محمد هاشمی مجلس وزارت علوم اعلام کرد

جعلی بودن مدرک سید محمد هاشمی مجلس

چندی پیش وزارت راه و شهرسازی در راستای مبارزه با فساد در سیستم نظام مهندسی استان تهران اقدام به شفاف‌ سازی‌های گسترده کرد که در این میان جعلی بودن مدارک «سیدمهدی هاشمی» ریاست اسبق سازمان نظام مهندسی و رییس کمیسیون عمران مجلس در دوره نهم اعلام گردید.

کد خبر: 970727001 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ مهر ۹۷ - ۹:۴۶ ق.ظ

به گزازش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،چندی پیش وزارت راه و شهرسازی در راستای مبارزه با فساد در سیستم نظام مهندسی استان تهران اقدام به شفاف‌ سازی‌های گسترده کرد که در این میان جعلی بودن مدارک «سیدمهدی هاشمی» ریاست اسبق سازمان نظام مهندسی و رییس کمیسیون عمران مجلس در دوره نهم اعلام گردید.

جعلی بودن مدرک سید محمد هاشمی مجلس

جعلی بودن مدرک سید محمد هاشمی مجلس

جعلی بودن مدرک سید محمد هاشمی  مجلس

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جعلی بودن مدرک «سید مهدی هاشمی» را تایید کرد و بیان داشت: مدرک دکتری وی هم به لحاظ مقررات آموزشی دوره ‌های تحصیلات تکمیلی و هم به لحاظ محل تحصیلی نامبرده (پژوهشگاه منحله شاخص پروژه) که بدون مجوز شورای گسترش آموزش عالی انجام شده غیرقانونی است.
دانشگاه امام حسین بلافاصله در نامه‌ای خطاب به حراست سازمان نظام مهندسی استان تهران اعلام نمود که مدرک وی در رشته کارشناسی عمران با تاریخ فارغ التحصیلی ۰۳/۰۸/۱۳۷۲ از این دانشگاه مورد تایید نیست.
عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی هم با توجه به جعلی بودن مدارک دانشگاهی هاشمی اقدام به لغو پروانه اشتغال بکار مهندسی وی کرد.
سند جعلی بودن مدرک تحصیلی هاشمی ریاست کمیسیون مجلس نهم
هاشمی هم در واکنش به این اقدام آخوندی ضمن این که اعلام کرد مدرکش جعلی نیست، مدعی گردید این مدرک خود را به دستگاههای اجرایی ارائه نکرده است که بلافاصله فرم اطلاعات هاشمی در عضویت سازمان نظام مهندسی منتشر گردید که در آن جا مدرک عمرانش ثبت شده بود.

جعلی بودن مدرک سید محمد هاشمی مجلس

اینبار وزارت تحقیقات، فناوری و علوم هم جعلی بودن مدارک تحصیلی مهدی هاشمی را تایید کرده و در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است که؛ براساس بررسی‌ های بعمل آمده در حوزه معاونت آموزشی وزارت متبوع و هم چنین نامه مدیرکل امور آموزشی دانشگاه امام حسین (علیه السلام) مدرک تحصیلی دوره کارشناسی نامبرده مورد تایید نیست و بالطبع ادامه تحصیل ایشان در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که مهم ‌ترین شرط آن داشتن مدرک دوره تحصیلی پایین‌ تر است، محقق نبوده و جای اشکال دارد.
هم چنین تحصیل نامبرده در دوره دکتری که مهر ماه سال تحصیلی ۹۱-۹۲ آغاز و در تاریخ ۷/۱۱/۹۲ به اتمام رسیده هم به لحاظ مقررات آموزشی دوره‌ های تحصیلات تکمیلی و هم به لحاظ محل تحصیلی نامرده (پژوهشگاه منحله شاخص پروژه) که بدون مجوز شورای گسترش آموزش عالی انجام شده غیرقانونی است. لذا مدارک تحصیلی ارائه گردیده در مورد نامبرده از اعتبار لازم برخوردار نیست.

منبع: تهران ۲۴

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مهر ۹۷
1210 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0