عدم راه اندازی مجتمع های بزرگ یک خلاء در بخش کشاورزی استان فارس عدم راه اندازی مجتمع های بزرگ یک خلاء در بخش کشاورزی استان فارس

عدم راه اندازی مجتمع های بزرگ یک خلاء در بخش کشاورزی استان فارس

عدم راه اندازی مجتمع های بزرگ یک خلاء در بخش کشاورزی استان فارس ، است و نیازمند هدایت سرمایه و نقدینگیهای سرگردان به سمت بخش مولد است

کد خبر: 990709002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مهر ۹۹ - ۸:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، عدم راه اندازی مجتمع های بزرگ یک خلاء در بخش کشاورزی استان فارس ، است و نیازمند هدایت سرمایه و نقدینگیهای سرگردان به سمت بخش مولد است

عدم راه اندازی مجتمع های بزرگ یک خلاء در بخش کشاورزی استان فارس

عدم راه اندازی مجتمع های بزرگ یک خلاء در بخش کشاورزی استان فارس
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس بیان کرد:
مجتمعهای بزرگ کشاورزی راه اندازی گردد
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس اظهار داشت: عدم راه اندازی مجتمعهای بزرگ یک خلاء در بخش کشاورزی استان است و نیازمند هدایت سرمایه و نقدینگیهای سرگردان به سمت بخش مولد است.
محمد جواد احمدی، در جلسه ای با مسئول موقوفات و منابع پایدار استان فارس که در سالن جلسات نظام مهندسی شیراز برگزار گردید، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در مورد مشورت، عنوان کرد: مشورت بمعنای عام و گسترده جریانی است که در همه اعصار برای همه افراد مطرح بوده، ولی در عصر ما با دامنه وسیع تری مطرح است.
احمدی در ادامه با بیان این که تکنولوژی جدید، انسان را با دشواریها و بن بست های متعددی مواجه کرده است، ادامه داد: در دنیای امروز، زندگی بدون مشورت و مشارکت و هم فکری با دیگران، امکان پذیر نیست.
وی، فلسفه تشکیل سازمان نظام مهندسی را فراهم کردن زمینه انجام فعالیت امور کشاورزی و منابع طبیعی بصورت حرفه ای توسط دانش آموختگان و ارایه خدمات به جامعه دانست و ادامه داد: برای تحقق این مهم ارتقا توانمندی حرفه ای، هویت بخشی کارشناسان در دستور کار است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس تصریح کرد: عدم راه اندازی مجتمعهای بزرگ یک خلاء در بخش کشاورزی استان است و نیازمند هدایت سرمایه و نقدینگیهای سرگردان به سمت بخش مولد است.
وی یاد آور شد: اگر مراکز مهم منابع خود را در جهت راه اندازی مجتمعهای بزرگ تولیدی به کار گیرند، در پویایی و ارتقای این بخش تاثیر بسزایی دارد.
منبع: خبرگزاری رسمی حوزه

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مهر ۹۹
646 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0