عدم نظارت مهندسان ذی صلاح بر ساخت‌وسازها هرج‌ومرج ایجاد می ‌کند ریاست سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد:

عدم نظارت مهندسان ذی صلاح بر ساخت‌وسازها هرج‌ومرج ایجاد می ‌کند

ریاست سازمان نظام ‌مهندسی استان یزد بیان کرد: اگر در ساخت ساختمان‌ ها، مهندسان ذی صلاح نظارت نداشته باشند هر کسی از راه برسد خود را سازنده می ‌داند و این امر در ساخت ‌و ساز هرج ‌و مرج ایجاد می‌ کند.

کد خبر: 961118002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶ - ۱۰:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان نظام ‌مهندسی استان یزد بیان کرد: اگر در ساخت ساختمان‌ ها، مهندسان ذی صلاح نظارت نداشته باشند هر کسی از راه برسد خود را سازنده می ‌داند و این امر در ساخت ‌و ساز هرج ‌و مرج ایجاد می‌ کند.

عدم نظارت مهندسان ذی صلاح بر ساخت‌وسازها هرج‌ومرج ایجاد می ‌کند

عدم نظارت مهندسان ذی صلاح بر ساخت‌وسازها هرج‌ومرج ایجاد می ‌کند

عدم نظارت مهندسان ذی صلاح بر ساخت‌ وسازها هرج‌ومرج ایجاد می ‌کند

علی رضا فرشید در جمع عضوهای دبیرخانه پنجمین جشنواره سال راه و ساختمان با اشاره به روند اجرایی شدن شناسنامه فنی ملکی ساختمان در استان یزد، مطرح کرد: تقریباً از حدود ۸ سال پیش تاکنون که مقررات جنبه اجرایی پیدا کرده، تلاش شده در خصوص تمام ساختمان‌ ها این موضوع رعایت گردد.
فرشید ادامه داد: علاوه بر این در زمینه انتقال سند نیز پی گیر هستیم که با همکاری و توافق اداره ثبت ‌اسناد اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهیم.
وی، هم چنین با اشاره به ارائه تسهیلات در بهسازی و بازآفرینی بافت فرسوده گفت: در این زمینه هم شهرداری و هم دیگر دستگاه ‌های خدمات ‌رسان در کنار سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان تسهیلاتی اعطا خواهند کرد.
رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان یزد در بخش دیگری از اظهارات خود با عنوان این که مهم ترین مواد در اجرای مقررات ملی ساختمان، موضوع مجریان ذی صلاح است، ادامه داد: معتقد هستیم ساختمان باید مهندسی اجرا گردد و مجری ذی ‌صلاح باید اجراکننده پروژه باشد این در حالیست که موضوع در دیوان عدالت اداری رد شده بنابراین تا زمانیکه ما فقط ناظر را داشته باشیم، این مورد انجام نمیشود.

عدم نظارت مهندسان ذی صلاح بر ساخت‌وسازها هرج‌ومرج ایجاد می ‌کند

فرشید یاد آور شد: اگر در ساخت ساختمان ‌ها مهندسان ذی صلاح نظارت نداشته باشند، هر کسیکه از راه برسد خود را سازنده می‌ داند و این روند بجز این که در فرآیند ساخت‌ و ساز، هرج و مرج ایجاد کند، عایدی دیگری ندارد.

منبع : ذاکر نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۶
1188 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0