قصور اعلام تغییر زمان آزمون نظام مهندسی ساختمان از سوی سایت رسمی سازمان نظام مهندسی قصور اعلام تغییر زمان آزمون نظام مهندسی ساختمان از سوی سایت رسمی سازمان نظام مهندسی

قصور اعلام تغییر زمان آزمون نظام مهندسی ساختمان از سوی سایت رسمی سازمان نظام مهندسی

قصور اعلام تغییر زمان آزمون نظام مهندسی ساختمان از سوی سایت رسمی سازمان نظام مهندسی ، و مرجع رسمی اطلاع رسانی آزمون ها، برای دومین بار در حالی اتفاق می افتد که همگان توقع بر کسب اطلاعات لازم در این زمینه از سوی مراجع ذیصلاح و رسمی دارند

کد خبر: 000220003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۰ - ۱۰:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، قصور اعلام تغییر زمان آزمون نظام مهندسی ساختمان از سوی سایت رسمی سازمان نظام مهندسی ، و مرجع رسمی اطلاع رسانی آزمون ها، برای دومین بار در حالی اتفاق می افتد که همگان توقع بر کسب اطلاعات لازم در این زمینه از سوی مراجع ذیصلاح و رسمی دارند

قصور اعلام تغییر زمان آزمون نظام مهندسی ساختمان از سوی سایت رسمی سازمان نظام مهندسی

قصور اعلام تغییر زمان آزمون نظام مهندسی ساختمان از سوی سایت رسمی سازمان نظام مهندسی
اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان باز هم عقب ماند!
صدیقه بهزادپور: قصور اعلام تغییر زمان آزمون نظام مهندسی ساختمان از سوی سایت رسمی سازمان نظام مهندسی و مرجع رسمی اطلاع رسانی آزمون ها، برای دومین بار در حالی اتفاق می افتد که همگان توقع بر کسب اطلاعات لازم در این زمینه از سوی مراجع ذیصلاح و رسمی دارند.
خبر لغو برگزاری آزمون در اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل تداخل باآزمون کانون وکلای دادگستری، چندی پیش در فضای مجازی و صفحه ها وکانالهای غیر رسمی تلگرامی و اینستاگرامی منتشر شد.
در حالی که این آزمون با جمع کثیر مخاطبان خود، نیاز به سرعت و دقت و جامعیت مطلوبتری در امر مهم اطلاع رسانی در این زمینه دارد. سکوت و عقب ماندن نظام مهندسی ساختمان و سامانه ورود به آزمون، در اطلاع رسانی، مسلماً ضربه ای است که به شان و جایگاه جامعه مهندسان وارد می کند و مسلماً نیاز به دقت و بررسی بیشتری دارد.
طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا،آزمونهای ورود به حرفه مهندسان در روزهای سیزدهم تا پانزدهم مردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می گردد. هم‌چنین آزمون کانون وکلای دادگستری در بیست و پنجم تیر ماه سال جاری انجام خواهد شد.
این گزارش حاکی است؛ ستاد ملی مقابله با کرونا هم‌چنین اعلام کرده است؛ “با نزدیک شدن به زمان آزمون، اطلاعیه های برگزاری و یا تغییرات آزمون از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا، بر اساس وضعیت کرونا در کشور، اعلام میگردد.”
در پایان، امیدوار هستیم نهادهای مسئول و ذیربط پاسخی قانع کننده برای نبودِ هماهنگی، دقت و سرعتِ لازم در امر اطلاع رسانی در این زمینه داشته باشند تا این ذهنیت در بینِ جامعه مهندسان تقویت نگردد که کلاً جامعه مهندسین در تعیین تعرفه خدمات مهندسی، تغییر قانون نظام مهندسی و حتی اعلام خبرآزمون به وادی فراموشی سپرده شده اند.
شاید زدودن غبار فراموشی از این سازمان نیاز به نگاه جدی تر به این مجموعه و خانه تکانی دارد تا جایگاهی برتر از آنی که هست بیابد.
منبع: تاسیسات نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اردیبهشت ۰۰
494 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0