باحکم وزیر راه و شهرسازی:

عضو هیات علمی واحد استان همدان به عضویت شورای مرکزی هفتمین دوره انتخابات نظام‌ مهندسی درآمد

عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی همدان به عنوان عضو اصلی شورای مرکزی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی کشور انتخاب شد.

کد خبر: 3843 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ دی ۹۵ - ۱۱:۴۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با امضای خود ۳۲ نفر از اعضای اصلی و علی‌البدل هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسیساختمان را به تفکیک هفت رشته عمران، نقشه‌برداری، ترافیک، تاسیسات‌برقی، تأسیسات مکانیکی، معماری و شهرسازی منصوب کرد.عضو هیات علمی واحد استان همدان عضو شورای مرکزی

عضو هیات علمی واحد استان همدان عضو شورای مرکزی

عضو هیات علمی واحد استان همدان

عضو هیات علمی واحد استان همدان عضو شورای مرکزی

دکتر امیر سلیمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در رشته معماری و رئیس هیات مدیره نظام مهندسی استان همدان به‌ عنوان عضو اصلی منتخب شد.

وی در کارنامه علمی و اجرایی خود معاون فنی سازمان عمران شهرداری همدان، قائم‌ مقام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری همدان، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان، طراحی فاز یک و دو نمایشگاه بین‌المللی همدان، طراحی فاز یک و دو و ساماندهی محوطه گنج‌نامه، طراحی فاز یک و دو مرکز آموزش و پژوهش غرب کشور، مدیر اجرایی پروژه پایانه مسافربری شرق همدان را داشته و دارای چندین مقاله علمی و پژوهشی است.

به گزارش آنا، هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسیساختمان، با حضور دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و اکبر ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و ۱۱۷ نفر از کاندیداهای انتخابات نظام مهندسی ساختمان در جزیره کیش برگزار شد.

در این نشست دو روزه ۱۱۷ نفر کاندیدا به معرفی خود و برنامه‌های خود پرداختند و از میان آنها نیز ۶۴ نفر (دو برابر ظرفیت تعیین‌شده) با رأی‌گیری به روش مکانیزه انتخاب و به وزیر راه و شهرسازی معرفی شدند تا این مقام مسئول بر اساس وظایف قانونی خود، ۳۲ نفر را منصوب کرده و اعلام کند.

عضو هیات علمی واحد استان همدان عضو شورای مرکزی

 

منبع: خبرگزاری آنا

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ دی ۹۵
1094 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0