تسهیلات دریافت اوراق خرید وام برای زوج های فاقد مسکن در استان خراسان رضوی تسهیلات دریافت اوراق خرید وام برای زوج های فاقد مسکن در استان خراسان رضوی

تسهیلات دریافت اوراق خرید وام برای زوج های فاقد مسکن در استان خراسان رضوی

تسهیلات دریافت اوراق خرید وام برای زوج های فاقد مسکن در استان خراسان رضوی ، هیئت رییسه جدید سازمان نظام مهندسی یک ماه است آغاز به کار کرده است

کد خبر: 991227004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ - ۹:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تسهیلات دریافت اوراق خرید وام برای زوج های فاقد مسکن در استان خراسان رضوی ، هیئت رییسه جدید سازمان نظام مهندسی یک ماه است آغاز به کار کرده است

تسهیلات دریافت اوراق خرید وام برای زوج های فاقد مسکن در استان خراسان رضوی

تسهیلات دریافت اوراق خرید وام برای زوج های فاقد مسکن در استان خراسان رضوی
رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی بیان کرد:
تسهیلات خرید مسکن برای زوج های فاقد مسکن
رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی اظهار داشت: برای زوج هایی که مسکن خریداری نکرده‌اند تسهیلاتی در دریافت اوراق خرید وام اعمال شده است.
امیر هوشنگ انصاری، در نشست خبری که به منظور تشریح اقدامات سازمان نظام مهندسی برگزار گردید، ادامه داد: هیئت رییسه جدید سازمان نظام مهندسی یک ماه است آغاز به کار کرده است و تلاش کرده در جهت اصلاح فرآیند قانون نظام مهندسی قدم بردارد.
انصاری ادامه داد: خراسان رضوی همواره استانی پیشرو در نظام مهندسی بوده است. در همین راستا نیز در این مدت اقداماتی نظیر ششمین همایش فناوری نوین ساختمان و تصویب تعرفه سال ۱۴۰۰ انجام شده است.
وی ادامه داد: یکی از معضلات ما بحث نظارت بر پروژه های کم متراژ است که به خوبی اجرا نشده است اما یکی از دستور کارهای ما در آخرین جلسه هیئت رئیسه بود بزودی این مشکل حل خواهد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی تصریح کرد: هم‌چنین طرحی در نظر گرفتیم که برای زوج هایی که صاحب خانه نیستند، به جای ۳۳ میلیون تومان اوراق خرید مسکن با حدود شانزده میلیون تومان می توانند وام خرید مسکن به صورت اوراق دریافت کنند.
انصاری ادامه داد: البته باید توجه داشت که وام را به متقاضی داده نمی شود بلکه به فروشنده پرداخت می شود.
منبع: خبرگزاری رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اسفند ۹۹
785 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0