تسهیل فرآیند صدور مجوز جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان قزوین تسهیل فرآیند صدور مجوز جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان قزوین

تسهیل فرآیند صدور مجوز جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان قزوین

تسهیل فرآیند صدور مجوز جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان قزوین ،اجرایی می شود. با قانون مندی، شفافیت و تسهیل فرایند صدور مجوزها می ‌توان به جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان کمک کرد

کد خبر: 990320008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ - ۹:۴۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تسهیل فرآیند صدور مجوز جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان قزوین ،اجرایی می شود. با قانون مندی، شفافیت و تسهیل فرایند صدور مجوزها می ‌توان به جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان کمک کرد

تسهیل فرآیند صدور مجوز جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان قزوین

تسهیل فرآیند صدور مجوز جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد:
فرآیند صدور مجوز جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی تسهیل گردد

ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: فرآیند صدور مجوز برای جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان تسهیل گردد.

فاطمه خمسه در نشست مشترک با رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و رئیس شورای نظام دامپزشکی استان، بیان داشت: با قانون مندی، شفافیت و تسهیل فرایند صدور مجوزها می ‌توان به جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان کمک کرد.

خمسه ادامه داد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بعنوان یک بازوی توانمند، ظرفیت مناسبی برای تسهیل و تسریع امور در بخش کشاورزی دارد.

وی ادامه داد: بایستی از ظرفیت غنی کارشناسی اعضا نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در توسعه بیشتر بخش کشاورزی استفاده کرد.

خمسه بر ضرورت اهمیت توزیع و ارجاع عادلانه فعالیت‌های بین اعضا نظام تاکید کرد.

وی ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار از امکانات از جمله شهرستان آوج و رفع اغلب محدودیت ‌ها و ممنوعیت ‌های موجود در سایر نقاط استان به منظور حمایت از سرمایه گذاری و توسعه در این مناطق ضروری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، بر ضرورت اهمیت حفظ یکپارچگی اراضی و صیانت از اراضی کشاورزی مرغوب در صدور مجوزها، پی‌گیری رفع مشکلات ساماندهی دامداری ‌های کوچک روستایی و تشکیل کمیته‌های نظارتی جهت کنترل و رصد بازدیدهای کارشناسی تاکید کرد.

خمسه تصریح کرد: فعالیت کمیته‌ های تخصصی و استمرار آموزش‌های تخصصی در بخش کشاورزی برای اعضا نظام و بهره برداران لازم است و باید تداوم یابد.

سامان‌دهی مراکز خدمات غیر دولتی و تاکید بر ارتقا کیفی خدمات رسانی این مراکز و جهت دهی فعالیت این مراکز در راستای تسهیل و تسریع امور بهره برداران بخش کشاورزی، توانمند سازی کشاورزان، بهره گیری از توان کارشناسی فارغ التحصیلان کشاورزی، افزایش بهره وری در بخش کشاورزی از جمله موارد مورد تاکید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این نشست مشترک بود.

منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ خرداد ۹۹
372 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0