صدور مجوزها در صنعت ساختمان اردبیل تسهیل شود | تنوع اشتغال با سیصد محصول تولیدی صدور مجوزها در صنعت ساختمان اردبیل تسهیل شود | تنوع اشتغال با سیصد محصول تولیدی

صدور مجوزها در صنعت ساختمان اردبیل تسهیل شود | تنوع اشتغال با سیصد محصول تولیدی

صدور مجوزها در صنعت ساختمان اردبیل تسهیل شود | تنوع اشتغال با سیصد محصول تولیدی ، یکی از مشکلات اصلی در صنعت ساختمان را طولانی شدن امر صدور مجوز در ساخت و سازها اعلام کرد

کد خبر: 000725003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ مهر ۰۰ - ۸:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، صدور مجوزها در صنعت ساختمان اردبیل تسهیل شود | تنوع اشتغال با سیصد محصول تولیدی ، یکی از مشکلات اصلی در صنعت ساختمان را طولانی شدن امر صدور مجوز در ساخت و سازها اعلام کرد

صدور مجوزها در صنعت ساختمان اردبیل تسهیل شود | تنوع اشتغال با سیصد محصول تولیدی

صدور مجوزها در صنعت ساختمان اردبیل تسهیل شود | تنوع اشتغال با سیصد محصول تولیدی
منتخب نظام مهندسی ساختمان اردبیل بیان کرد:
صدور مجوزها در صنعت ساختمان اردبیل تسهیل شود | تنوع اشتغال با سیصد محصول تولیدی
حسبن وثوقی ایرانی، منتخب سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل بیان کرد: فرآیند صدور مجوزها در صنعت ساختمان استان طولانی است که باید هر چه سریعتر این فرآیند را تسهیل کرد.
وی ادامه داد: نمایشگاه صنعت ساختمان که برای هفدهمین بار در اردبیل دایر شده بسیار توانمند و قدرتمندتر از دوره‌ های گذشته در معرفی و عرضه محصولات دایر شده که انتظار میرود فعالان این حوزه از این نمایشگاه بازدید کرده و در جریان این توانمندی ها قرار گیرند.
وثوقی ایرانی یکی از مشکلات اصلی در صنعت ساختمان را طولانی شدن امر صدور مجوز در ساخت و سازها اعلام کرد و افزود: سرمایه‌گذاران و فعالان صنعت ساختمان از این امر گله‌مند هستند که امیدوار هستیم هم مجموعه شهرداری و هم نظام مهندسی در صدور مجوزها تسهیل ویژه‌ای ایجاد کرده و به تقویت کسب و کار در این بخش کمک کنند.
وی رونق ساخت و ساز را در استان نشانه امیدبخشی برای تقویت نظام اقتصادی و اشتغال اعلام کرد و گفت: صنعت ساختمان صنعت پیشران اقتصاد است و قطعا رونق آن به سیصد صنعت مرتبط نیز در مسیر تحول کمک خواهد کرد.
وی با استقبال از رونق صنعت ساختمان و تنوع فعالیت‌ها در این حوزه، اظهار داشت: هر چقدر این صنعت گردش مالی و تحول داشته باشد به همان نسبت ما در سایر بخش‌ها نیز تحرک و پویایی را شاهد خواهیم بود.
منتخب نظام مهندسی ساختمان اردبیل در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در دنیا صنعت ساختمان پنجمین صنعت پردرآمد و پراشتغال است و قطعا در استان اردبیل نیز رونق این صنعت میتواند به فعال بودن واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی و اشتغال در بخش مهندسی و سایر زیربخش ‌ها کمک کند.
وی افزود: ما در استان اردبیل در کنار توانمندی برای رونق ساخت و ساز قابلیت صدور خدمات فنی و مهندسی را نیز داریم که در این زمینه متولیان امر میتوانند برنامه‌ریزیهای درست و صحیحی را انجام دهند.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ مهر ۰۰
411 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0