گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی و صنعتی‌سازی مسکن در شهر جدید پردیس گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی و صنعتی‌سازی مسکن در شهر جدید پردیس

گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی و صنعتی‌سازی مسکن در شهر جدید پردیس

گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی و صنعتی‌سازی مسکن در شهر جدید پردیس ، صورت گرفته است. رئیس نظام مهندسی کشور از صنعتی‌سازی مسکن در پردیس تقدیر نمود

کد خبر: 000615004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ شهریور ۰۰ - ۹:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی و صنعتی‌سازی مسکن در شهر جدید پردیس ، صورت گرفته است. رئیس نظام مهندسی کشور از صنعتی‌سازی مسکن در پردیس تقدیر نمود

گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی و صنعتی‌سازی مسکن در شهر جدید پردیس

گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی و صنعتی‌سازی مسکن در شهر جدید پردیس
رئیس نظام مهندسی کشور از صنعتی‌سازی مسکن در پردیس تقدیر نمود
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی و صنعتی‌سازی مسکن در شهر جدید پردیس تقدیر کرد.
احمد خرم ۲ شنبه پانزدهم شهریورماه ۱۴۰۰ با اهدای لوح سپاس از سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس بابت تحولات عمرانی گسترده در این شهر جدید تقدیر کرد.
وی هم‌چنین از مدیریت پیشرفته و گسترش نسل چهارم ساختمان‌سازی جهت صنعتی‌سازی ساختمان ‌های مسکونی در شهر جدید پردیس قدردانی کرد.
توسعه نسل پنجم و ششم ساختمان‌سازی بعنوان ساختمان‌ های هوشمند و سبز نیز از جمله اولویت ‌هایی است که به گفته خرم، مدیران عمرانی کشور باید به آن سمت حرکت کنند.
خرم، ایفای نقش شرکت عمران شهر جدید پردیس در توسعه نسل چهارم ساخت و ساز در کشور را پررنگ دانست و افزود: استفاده از قالب‌ های تونلی جهت ساخت بالغ بر چهل و پنج هزار واحد مسکن مهر به عنوان روشی نو و مستحکم، شایسته تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل و مدیریت این مجموعه است.
هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز در این جلسه، بیان داشت: پروژه بزرگ پردیس، به عنوان یکی از پروژه‌ های شاخص عمرانی ساختمانی در سطح کشور، تا سال‌ ها بعنوان یادگار باقی خواهد ماند.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ شهریور ۰۰
400 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0