گسترش همکاری‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت مخابرات استان یزد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

گسترش همکاری‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت مخابرات استان یزد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت مخابرات بر لزوم ارتقای دانش ساخت و ساز تأکید کرد.

کد خبر: 191108002 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ آبان ۹۸ - ۷:۲۳ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت مخابرات بر لزوم ارتقای دانش ساخت و ساز تأکید کرد.

گسترش همکاری‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت مخابرات استان یزد

گسترش همکاری‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت مخابرات استان یزد

همکاریهای سازمان نظام مهندسی  ساختمان و شرکت مخابرات استان یزد گسترش می یابد.

مهدی سالاری با عنوان این که کشورهای پیشرفته دنیا ساختمانهای  نسل پنجم و ششم را میسازند، تصریح کرد: ساخت و سازهاي کشور ما از نوع  نسل دوم و سوم است، كه باید هر چه سریع‌تر این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

سالاری اظهار داشت: ساختمان یک کالای ملی و استاندارد است، از این رو قانون‌گذار ضوابطی را برای نحوه ساخت و ساز گرداوری کرده که موظف به رعایت آن هستیم.

وی گفت: خوشبختانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ظرفیت خیلی خوبی در زمینه ارائه خدمات به دستگاه‌های مختلف دارد که آمادگی داریم در قالب تفاهم نامه های گوناگون امکان استفاده از این ظرفیت‌ها را برای دیگران فراهم آوریم.

گسترش همکاری‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت مخابرات استان یزد

مدیرعامل شرکت مخابرات یزد هم در این نشست با اشاره به قابلیت‌های شرکت مخابرات استان، عنوان کرد: با گسترش استفاده از فیبر نوری درصدد ایجاد ارتباطات سریع و ایمن هستیم.

محمدرضا زارع از دیگر مزیت‌های استفاده از فیبر نوری در ساختمان‌ها را امنیت بیشتر، امکان حفظ کیفیت در فواصل دورتر و کاهش مصرف انرژی دانست.

در پایان خاتمه شد در راستای افزایش مشارکتها، گروه کارشناسی مشترک تشکیل شده تا زمینه‌ همکاری هاي فیمابین بررسی و بعد از جمع بندی، موارد برای اجرا ابلاغ شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آبان ۹۸
629 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0