استان یزد:

گسترش همکاری های نظام مهندسی ساختمان و گاز در یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با گسترش همکاری های خود با شرکت گاز استان پیگیر ایمنی گاز مشترکان استان در فصل سرما خواهد بود.

کد خبر: 2666 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵ - ۱:۱۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با گسترش همکاری های خود با شرکت گاز استان پیگیر ایمنی گاز مشترکان استان در فصل سرما خواهد بود. گسترش همکاری های نظام مهندسی ساختمان و گاز

گسترش همکاری های نظام مهندسی ساختمان و گاز

گسترش همکاری

گسترش همکاری های نظام مهندسی ساختمان و گاز

“علیرضا فرشید” رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در دیدار با “منوچهر فلاح” مدیر عامل شرکت گاز استان یزد هماهنگی های لازم را در مورد گسترش تبلیغات میدانی ایمنی انجام داد. براساس این تصمیمات، بروشورهایی با هدف هشدار و آموزش ایمنی گاز در سطح خانواده ها توزیع می شود و به موازات آن با جلب همکاری اداره کل آموزش و پرورش، آموزش های ویژه کودکان دبستانی در اولویت قرار می گیرد تا آنان سفیران ایمنی گاز در خانواده ها باشند.
منوچهر فلاح” مدیر عامل شرکت گاز استان نیز ابراز امیدواری کرد که این اقدامات به صورت بسیجی وار با همکاری نهادهای مردمی، معتمدین محلی، دهیاران، بخشداران و ائمه جمعه و جماعات پیگیری شود . استفاده از توانایی شبکه های اجتماعی برای ترویج و گسترش فرهنگ ایمنی گاز در جامعه از دیگر تصمیمات این نشست بود .
در این نشست موضوع مربوط به مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان و روند اجرایی شدن و واگذاری گاز یک چهارم صنعتی به سازمان

نظام مهندسی ساختمان مورد بحث قرار گرفت که با نظر مثبت شرکت گاز مقرر شد تا روند اجرایی شدن و زیرساخت های آن در مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان در حوزه گاز در کارگروه سه نفره مورد بررسی قرار گیرد. ضمناً با واگذاری گاز یک چهارم صنعتی توسط شرکت گاز موافقت و مقرر شد که روند اجرایی شدن آن پیگیری شود.

منبع: ایسنا

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آذر ۹۵
1318 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0