نمایشگاه صنعت ساختمان با سیاست‌گذاری سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان یزد نمایشگاه صنعت ساختمان با سیاست‌گذاری سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نمایشگاه صنعت ساختمان با سیاست‌گذاری سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نمایشگاه صنعت ساختمان با سیاست‌گذاری سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، برگزار شد. فرهمند به تفاهمات انجام شده با شرکت شهرکهای نمایشگاهی استان اشاره کرد

کد خبر: 010830012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ آبان ۰۱ - ۵:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نمایشگاه صنعت ساختمان با سیاست‌گذاری سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، برگزار شد. فرهمند به تفاهمات انجام شده با شرکت شهرکهای نمایشگاهی استان اشاره کرد

نمایشگاه صنعت ساختمان با سیاست‌گذاری سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نمایشگاه صنعت ساختمان با سیاست‌گذاری سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان یزد
برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان با سیاست‌گذاری سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان یزد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان با سیاست‌گذاری و مدیریت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار می گردد.
«مجتبی فرهمند» با اشاره به تفاهمات انجام شده با شرکت شهرکهای نمایشگاهی استان بیان داشت: برای نخستین بار با رویکرد مثبت شرکت نمایشگاه ها و برنامه ریزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، سیاستگذاری و اجرای نمایشگاه صنعت ساختمان به این سازمان محول شده است.
فرهمند با بیان اینکه فرایند برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۱ کاملا متفاوت از سال های گذشته طراحی شده است، گفت: برگزاری نمایشگاه در ۲ نوبت تخصصی (صبح ها) و عمومی (عصرها)، تسهیل حضور مهندسین سایر استانها، اجرای کارگاهها و بازدیدهای آموزشی و حضور شرکتهای معتبر تولید کننده و ارائه دهنده خدمات در حوزه صنعت ساختمان و … بخشی از برنامه های نمایشگاه امسال است.
وی با اشاره به اینکه هدف از ورود به این مقوله را افزایش ابعاد برگزاری نمایشگاه در حوزه های فنی و تخصصی دانست و ادامه داد: با بررسی های انجام شده مشخص گردید، نمایشگاه های برگزاری شده در سال اخیر نتوانسته انتظارات فنی و تخصصی مهندسین این حوزه را فراهم سازد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ادامه داد: نمایشگاه ها به عنوان رویدادی برای گردهمایی ذینفعان می بایست محلی برای گفتگو و انتقال تجربیات و معرفی محصولات و خدمات باشد که امیدواریم این دوره از برگزاری بتواند این مهم را اجرایی کنیم.
لازم به ذکر است نمایشگاه امسال پنجم الی هشتم دی ماه سال‌جاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می‌ گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آبان ۰۱
223 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0