تشکیل کمیته ‌های تخصصی برای اجرای تفاهم‌ نامه‌ سازمان نظام‌ مهندسی تشکیل کمیته ‌های تخصصی برای اجرای تفاهم‌ نامه‌ سازمان نظام‌ مهندسی

تشکیل کمیته ‌های تخصصی برای اجرای تفاهم‌ نامه‌ سازمان نظام‌ مهندسی

تشکیل کمیته ‌های تخصصی برای اجرای تفاهم‌ نامه‌ سازمان نظام‌ مهندسی ، است. تفاهم‌نامه بسیار خوبی با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان این استان منعقد شده است

کد خبر: 000814001 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ آبان ۰۰ - ۱:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تشکیل کمیته ‌های تخصصی برای اجرای تفاهم‌ نامه‌ سازمان نظام‌ مهندسی ، است. تفاهم‌نامه بسیار خوبی با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان این استان منعقد شده است

تشکیل کمیته ‌های تخصصی برای اجرای تفاهم‌ نامه‌ سازمان نظام‌ مهندسی

تشکیل کمیته ‌های تخصصی برای اجرای تفاهم‌ نامه‌ سازمان نظام‌ مهندسی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی بیان داشت؛
ضرورت تشکیل کمیته ‌های تخصصی برای اجرای تفاهم‌نامه‌ سازمان نظام‌مهندسی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: تفاهم‌نامه بسیار خوبی با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان این استان منعقد شده و امیدوار هستیم این تفاهم‌نامه با تشکیل کمیته‌های تخصصی اجرایی گردد.
حسین کلانتری در دیدار علیرضا حبیبی رئیس جدید سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان مرکزی و برخی از اعضای هیئت رئیسه این سازمان عنوان داشت: سال گذشته تفاهم ‌نامه بسیار خوبی در حوزه ‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری، پزشکی و رفاهی در ده ماده، ۳۷ بند و ۷ تبصره با سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان مرکزی منعقد شده و امیدواریم این تفاهم ‌نامه با تشکیل کمیته‌های تخصصی اجرایی گردد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای بندهای تفاهم‌نامه، هم سازمان نظام‌مهندسی و هم دانشگاه پویاتر و فعال‌تر خواهد شد؛ بنابراین لازم است زمینه همکاری‌های مشترک شکل گیرد.
این دیدار در راستای استفاده از توانایی‌ های علمی و توسعه همکاری ‌های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و رفاهی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته بین دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و سازمان نظام‌مهندسی استان به ‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و حفظ، پایدارسازی و ارتقای بهره‌وری طرفین برگزار گردید.
سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در استان مرکزی بیش از شش هزار عضو در رشته ‌های مهندسی عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی نقشه‌برداری دارد و یازده نفر عضو هیئت‌مدیره که پنج نفر آنان به ‌عنوان هیئت رئیسه انتخاب می ‌شوند.
علیرضا حبیبی دانشجوی مقطع دکتری در رشته عمران بوده و از سال هشتاد و یک، به ‌عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک مشغول به تدریس است.
منبع: خبرگزاری آنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آبان ۰۰
505 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0