ایجاد دفاتر حقوقی؛ مرحله جدیدی از رشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ایجاد دفاتر حقوقی؛ مرحله جدیدی از رشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ایجاد دفاتر حقوقی؛ مرحله جدیدی از رشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ایجاد دفاتر حقوقی؛ مرحله جدیدی از رشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، است. عملکرد دفاتر نقش مستقیمی در اعتبار سازمان دارد و از این رو تصمیماتی که در مورپ آنان گرفته میشود نیازمند دقت و مراقبت ویژه است

کد خبر: 990422005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹ - ۱۰:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ایجاد دفاتر حقوقی؛ مرحله جدیدی از رشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، است. عملکرد دفاتر نقش مستقیمی در اعتبار سازمان دارد و از این رو تصمیماتی که در مورپ آنان گرفته میشود نیازمند دقت و مراقبت ویژه است

ایجاد دفاتر حقوقی؛ مرحله جدیدی از رشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ایجاد دفاتر حقوقی؛ مرحله جدیدی از رشد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تشکیل و تقویت دفاتر حقوقی را مرحله جدیدی از رشد سازمان دانست که به پشتوانه آن میتوان سهم سازمان از بازار گسترده ساخت و ساز را از گردونه شبکه های غیر رسمی خارج کرد.
مهدی سالاری در جمع داوطلبین تشکیل دفاتر حقوقی، علت برگزاری این جلسه را ورود پروژه های بزرگ به سازمان و احساس نیاز به دفاتر حقوقی فعال و توانمند عنوان کرد.
وی، دفاتر مهندسی را واحدهای پیشخوان نظام مهندسی خواند و گفت: عملکرد دفاتر نقش مستقیمی در اعتبار سازمان دارد و از این رو تصمیماتی که در مورپ آنان گرفته میشود نیازمند دقت و مراقبت ویژه است.
وی با تأکید بر این که سازمان مکلّف است پاسخ‌گوی چالشهای بیرونی در مورد عملکرد دفاتر باشد، از انجام توافقاتی با اداره کل راه و شهرسازی و استانداری برای تهیه طرح ساماندهی دفاتر خبر داد.
رئیس سازمان ادامه داد: طبق این طرح که با هدف کاهش تعداد دفاتر و توانمند ساختن آنان به تصویب هیئت مدیره سازمان و کمیته ۴ نفره استان رسیده است، اقدام به ساماندهی دفاتر کردیم و در صورت تطبیق دفاتر با نظام نامه جدید، پروانه آنان تمدید خواهد شد.
سالاری، هم‌چنین به برنامه سازمان برای ایجاد دفاتر حقوقی که عمدتاً بر گروههای ساختماني “ج” و “د” تمرکز خواهند نمود اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پروژه های بزرگی در سطح استان کلید میخورد که به علت نبود دفاتر حقوقی فعال، به سمت و سوهای دیگری سوق داده میشود.
وی، ایجاد و تقویت این ظرفیت در سازمان را گامی بزرگ خواند که علاوه بر به دست آوردن بازار موجود میتواند سبب ترغیب مالکین و کارفرمایان پروژه های بزرگ به دریافت خدمات از سازمان شود.
وی خاطر نشان ساخت: قطعاً سازمان از افرادی که روحیه و توانایی ورود به عرصه دفاتر حقوقی را دارند حمایت و پشتیبانی ویژه ای خواهد نمود تا بتوانیم با همکاری یکدیگر وارد مرحله جدیدی از رشد سازمان شویم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ تیر ۹۹
460 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0