تشکیل تیم بازرسی نظارت بر ساختمانهای در حال ساخت آذربایجان غربی تشکیل تیم بازرسی نظارت بر ساختمانهای در حال ساخت آذربایجان غربی

تشکیل تیم بازرسی نظارت بر ساختمانهای در حال ساخت آذربایجان غربی

تشکیل تیم بازرسی نظارت بر ساختمانهای در حال ساخت آذربایجان غربی ، خبر داده شد. مالکین در راستای رعایت مقررات ملی همکاری لازم با نظام مهندسی را ندارند

کد خبر: 010409004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ تیر ۰۱ - ۹:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تشکیل تیم بازرسی نظارت بر ساختمانهای در حال ساخت آذربایجان غربی ، خبر داده شد. مالکین در راستای رعایت مقررات ملی همکاری لازم با نظام مهندسی را ندارند

تشکیل تیم بازرسی نظارت بر ساختمانهای در حال ساخت آذربایجان غربی

تشکیل تیم بازرسی نظارت بر ساختمانهای در حال ساخت آذربایجان غربی
توسط نظام مهندسی استان صورت گرفت؛
تشکیل تیم بازرسی نظارت بر ساختمانهای در حال ساخت آذربایجان غربی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی از تشکیل تیم بازرسی نظارت بر ساختمانهای در حال ساخت در استان خبر داد.
امیر حسین مرادزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مالکین در راستای رعایت مقررات ملی همکاری لازم با نظام مهندسی را ندارند، بیان کرد: تمامی پروژه ها و ساختمانها باید توسط مجریان ذیصلاح اجرا گردد.
مرادزاده با بیان اینکه برخی ها به دنبال حذف مجریان ذیصلاح هستند، افزود: این عمل غیراصولی و غیرکارشناسی بوده و ساخت و ساز غیرمجاز دغدغه اصلی مجموعه نظام مهندسی است.
وی از تشکیل تیم بازرسی نظارت بر ساختمان های در حال ساخت در استان خبر داد و افزود: تیم بازرسی تا این لحظه بیش از هشتاد ساختمان در استان را شناسایی کرده که به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی گفت: مشخصات و نحوه اجرای پروژه های مشارکتی شهرداری و بنیاد مسکن به نظام مهندسی ساختمان ارجاع نشده است و اگر مجریان ذی صلاح آنها را تایید نکنند در آینده دچار مشکلات جبران ناپذیری خواهیم شد.
مرادزاده با بیان اینکه، قبل از حادثه متروپل بیشتر پرونده های که به شهرداری ارجاع داده شده بوده ترتیب اثر داده نمی شد، تصریح کرد: اما بعد از این حادثه پلیس ساختمان شهرداری وارد عمل شده و جلوی ساخت و ساز غیر مجاز را می گیرد.
وی افزود: قانون نظام مهندسی جواب‌گوی شرایط کنونی نیست و نیازمند اصلاح و مصوبه جدید از طرف مجلس شورای اسلامی است.
در طول برگزاری این نشست رئیس سازمان نظام مهندسی از دادن آمار کامل ساختمانهای فاقد ایمنی استان خودداری کرده و پاسخ سئوال خبرنگاران را نداد.
منبع: ایلنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ تیر ۰۱
248 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0