راه‌اندازی مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

راه‌اندازی مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: با هدف ارتقای بهره‌وری و توسعه اشتغال از سال آتی، مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در اردبیل راه‌اندازی می‌گردد.

کد خبر: 971202017 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ اسفند ۹۷ - ۴:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: با هدف ارتقای بهره‌وری و توسعه اشتغال از سال آتی، مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در اردبیل راه‌اندازی می‌گردد.

راه‌اندازی مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی

راه‌اندازی مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی

راه‌اندازی مرکز خدمات  کشاورزی غیردولتی

شهرام محمدی، گفت: سازما نظام مهندسی کشاورزی که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است در سال ‌های اخیر توانسته در سازماندهی و مشغول به کار کردن فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاوزی موفق عمل کند بطوریکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ما در این استان به تعداد انگشتان دست مهندس کشاورزی نداشتیم اما در حال حاضر شش هزار دانش آموخته رشته‌های کشاورزی عضو این سازمان هستند.
محمدی، رویکرد این سازمان را در ارتقای بهره‌وری و هم‌چنین بهره‌گیری از توان کارشناسان ناظر در مزارع، واحدهای تولیدی، صنعتی و نیمه صنعتی، فرام ‌ها و بخش ‌های اشتغال و کارآفرینی متعدد یادآور شد و ادامه داد: در سایه فعالی چنین مجموعه‌هایی در ۴ دهه اخیر کشور ما به سمت ارتقای بهره‌وری و افزایش توان خوداتکایی در اقتصاد کشاورزی حرکت کرده است.
وی افزود: طبق آمار جهانی کشور ما علیرغم جنگ، تحریم و تهدیدهای مختلف و پس‌رفت‌ هایی که در دورره قاجار و پهلوی داشته هم اکنون بعنوان یک اقتصاد نوظهور در جمع هجده قدرت برتر اقتصادی دنیاست.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: با وجود همه کاستی‌ ها و رقابت سنگینی که در دنیا در عرصه اقتصادی اتفاق افتاده است ما جهش قابل ملاحظه‌ای را در بخش علوم و فنون و دانش‌ های هسته‌ای و هم‌چنین فناوری‌ های جدید شاهد هستیم.
محمدی، به راهپیمائی باشکوه ملت ایران در جشن چهل سالگی انقلاب و آثار امیدبخش آن در حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: ملت ما با وجود مشکلات اقتصادی کمرشکن با حضور گرم و گسترده در راهپیمایی بیست و دوم بهمن در سخت‌ترین شرایط جوی نشان داد که هم‌چنان در مسیر عزت و پایداری عظمت انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارد و در این شرایط برای همه مسئولان حجت تمام است تا بدون اهمال و سستی با قدرت و صلابت کارها را به جلو ببرند.
وی افزود: مسئولان باید با توانی مضاعف، وقت و فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت بدانند تا بهترین و شایسته‌ترین خدمات در حق این مردم به انجام برسد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اشاره کرد و افزود: براحتی می ‌توان در حوزه اشتغال فارغ‌التحصیلان بصورت مستند اندازه‌گیری کرده و با عدد و رقم ورود افراد جویای کار بعرصه اشتغال را اثبات کرد.

راه‌اندازی مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی

محمدی، لزوم بازنگری در حوزه اشتغال بویژه اشتغال کشاورزی را ضروری خواند و گفت: محوری‌ترین بخش توسعه استان بخش کشاورزی است و ما با بهره‌ گیری از توان مهندسان ناظر و هم‌چنین مهندسان کشاورزی در رشته‌های مختلف می‌ توانیم در کنار توان بخش خصوصی تحول جدی را در این حوزه ایجاد کنیم.
وی تصریح کرد: به میمنت چهل سالگی انقلاب اسلامی نظام مهندسی کشاورزی صدور تمامی پروانه‌های تولیدی را به شکل الکترونیکی به تولیدکنندگان ارائه می‌ کند تا سرمایه‌گذاران براحتی مجوز لازم را از همان محل سکونت خود درخواست کرده و اخذ کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، ارتقای بهره‌وری و توسعه اشتغال را از رویکردهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی در سال‌ آینده ذکر کرد و گفت: در همین راستا مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی سال آینده راه‌اندازی در این استان راه‌اندازی خواهد شد.
منبع: جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اسفند ۹۷
1099 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0