تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم به عنوان مهم ترین اصل سازمان نظام مهندسی تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم به عنوان مهم ترین اصل سازمان نظام مهندسی

تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم به عنوان مهم ترین اصل سازمان نظام مهندسی

تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم به عنوان مهم ترین اصل سازمان نظام مهندسی ، است. نظارت بر ساخت و سازهای شهری در استان یزد تشدید می گردد

کد خبر: 000917003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آذر ۰۰ - ۹:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم به عنوان مهم ترین اصل سازمان نظام مهندسی ، است. نظارت بر ساخت و سازهای شهری در استان یزد تشدید می گردد

تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم به عنوان مهم ترین اصل سازمان نظام مهندسی

تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم به عنوان مهم ترین اصل سازمان نظام مهندسی
تشدید نظارت بر ساخت و سازهای شهری در استان یزد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به تنظیم رابطه صحیح و قانونی با مردم به عنوان مهم ترین اصل سازمان بیان کرد: روز به روز کنترل نظام مهندسی بر ساخت و سازهای شهری افزایش پیدا خواهد کرد.
مجتبی فرهمند که بهمراه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی به میبد سفر کرده است، تصریح کرد: رشد در پرونده‌های شهری و صنعتی این شهرستان قابل قبول است. روز به روز کنترل نظام مهندسی بر ساخت و سازهای شهری افزایش پیدا خواهد کرد و امیدوار هستیم دفاترنمایندگی با برنامه‌هایی که درحوزه فرهنگ سازی و ارتباط با مردم و رسانه ها دارند این فرایند را تسریع گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: ارتقای جایگاه مهندسین در فضای حرفه‌ای نظام ساخت و ساز، توجه به رفاهیات مهندسین به ویژه در شهرستان ‌ها، ارتقای کیفیت ساخت و ساز شهری و صنعتی در سراسر استان و شفاف سازی فرایندها در راستای تسهیل خدمات به مردم از راهبردهای اصلی نظام مهندسی در دوره نهم به شمار می‌آید.
وی ادامه داد: تنظیم رابطه صحیح و قانونی بین مردم به عنوان اصلی‌ترین ذینفعان خدمت نظام مهندسی و حاکمیت دولتی، مهم‌ترین اصل است که امیدوار هستیم با کمک و همدلی مهندسین و حمایت مسئولین و تعاملی که با مردم برقرار می‌شود، در این دوره رقم بخورد.
لازم به ذکر است شش هزار مهندسی در سازمان نظام مهندسی عضو هستند که نیمی از آنان دارای پروانه بوده و در رشته‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آذر ۰۰
313 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0