مجهز شدن هزار و دویست دهستان کشور به مراکز خدمات کشاورزی با هدف انتقال دانش

مجهز شدن هزار و دویست دهستان کشور به مراکز خدمات کشاورزی با هدف انتقال دانش

مجهز شدن هزار و دویست دهستان کشور به مراکز خدمات کشاورزی با هدف انتقال دانش ، صورت گرفت. ایجاد مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در هر دهستان یکی از برنامه‌های این سازمان است

کد خبر: 990922004 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ آذر ۹۹ - ۸:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مجهز شدن هزار و دویست دهستان کشور به مراکز خدمات کشاورزی با هدف انتقال دانش ، صورت گرفت. ایجاد مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در هر دهستان یکی از برنامه‌های این سازمان است

مجهز شدن هزار و دویست دهستان کشور به مراکز خدمات کشاورزی با هدف انتقال دانش

هزار و دویست دهستان کشور به مراکز خدمات کشاورزی مجهز شدند
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور بیان کرد: با هدف انتقال دانش و فناوری بخش کشاورزی و تسهیل در صدور مجوزها تاکنون هزار و دویست مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در دهستان‌ های کشور راه‌اندازی شده است.
شاهرخ رمضان نژاد در حاشیه بازدید از طرح ‌های کشاورزی سبزوار تصریح کرد: ایجاد مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در هر دهستان یکی از برنامه‌های این سازمان است که از این طریق خدمات انتقال دانش و صدور مجوزها انجام می گردد.
رمضان نژاد ادامه داد: یکی از برنامه‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ایجاد دو هزار و پانصد مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی است که تاکنون نیمی از آن ایجاد شده است.
وی گفت: شکل گیری مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی فرایند خصوصی، داوطلبانه و کارآفرینانه است که تا به حال استقبال خوبی در این بخش شده است.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اشاره به سال جهش تولید بیان کرد: در این سازمان صاحبان علوم مهندسی با انتقال دانش و فناوری ‌ها وزارت جهاد کشاورزی را در پیشبرد اهداف و برنامه ها یاری می‌ کنند که منجر به رونق تولید می گردد.
وی با عنوان این که تسهیل در صدور مجوزها دروازه ورود سرمایه به بخش تولید است، گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با حذف استعلام‌ ها و مراحل اضافی فرایند صدور مجوز در هدایت سرمایه‌های مردم به بخش کشاورزی نقش مهمی ایفا میکند.
سبزوار در دویست و سی کییلومتری غرب مشهد قرار دارد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آذر ۹۹
632 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0