حفاظت از محیط زیست و فضاهای سبز یک وظیفه ملی است ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز

حفاظت از محیط زیست و فضاهای سبز یک وظیفه ملی است

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز با عنوان این که حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و فضاهای سبز یک وظیفه ملی است، عنوان کرد: انتظار ما تنها از مسئولان نیست بلکه آحاد جامعه هم رسالت خیلی مهمی در حفظ منابع طبیعی دارند.

کد خبر: 961216002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ - ۱۰:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز با عنوان این که حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و فضاهای سبز یک وظیفه ملی است، عنوان کرد: انتظار ما تنها از مسئولان نیست بلکه آحاد جامعه هم رسالت خیلی مهمی در حفظ منابع طبیعی دارند.

حفاظت از محیط زیست و فضاهای سبز یک وظیفه ملی است

حفاظت از محیط زیست و فضاهای سبز یک وظیفه ملی است

حفاظت از محیط زیست و فضاهای  سبز یک وظیفه ملی است

نصرالله شمس آذر با اشاره به این که حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و فضاهای سبز یک وظیفه ملی است، ادامه داد: انتظار ما تنها از مسئولان نیست تا در قالب برنامه ها و پروژه ها در این زمینه اقدام کنند بلکه آحاد جامعه هم رسالت خیلی مهمی در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست ما دارند.
شمس آذر در عین حال افزود: منتها نقش سیاستگذاران در این بخش مهم است و انتظار داریم سازمانهای مردم نهاد و نهادهای مسئول در حوزه جوامع شهری و روستایی مشارکت جدی تری با حوزه های سیاست گذار داشته باشند.
وی، توسعه درختکاری و فضای سبز شهری را بخشی از وظایف دانست و افزود: بخش عمده کار در نگه داری مراتع و جنگلها است که ما مشکلاتی را در نگه داری منابع طبیعی و جنگلها داشته ایم و متاسفانه طمع ورزیهایی که صورت گرفته سبب نابودی مراتع و جنگل تراشیها شده و امیدوار هستیم مسئولان با جدیت این مهم را دنبال کنند.

حفاظت از محیط زیست و فضاهای سبز یک وظیفه ملی است

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز با اشاره به این که حیات ما به فضای سبز و منابع طبیعی بستگی دارد، تاکید کرد: اگر بیش از این غفلت کنیم، ریزگردها و آلودگیهای ممتد و مستمر در کلانشهر ها، عرصه را بیش از این بر شهروندان تنگتر خواهد کرد و این خودش میتواند بخشی از اهمیت منابع طبیعی، درخت و درختکاری باشد که جزو آداب و رسوم ملی و اسلامی ما هم بوده است.

منبع : رادیو گفت و گو

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اسفند ۹۶
1590 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0