ورود به حرفه مهندسی، کاردانی‌ های فنی معماری تجربی و کارشناسان ماده بیست و هفتم ورود به حرفه مهندسی، کاردانی‌ های فنی معماری تجربی و کارشناسان ماده بیست و هفتم

ورود به حرفه مهندسی، کاردانی‌ های فنی معماری تجربی و کارشناسان ماده بیست و هفتم

ورود به حرفه مهندسی، کاردانی‌ های فنی معماری تجربی و کارشناسان ماده بیست و هفتم ، برگزار می گردد. حرفه مهندسی باید به سمت عمومی و تخصص برود

کد خبر: 000515006 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ مرداد ۰۰ - ۶:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، ورود به حرفه مهندسی، کاردانی‌ های فنی معماری تجربی و کارشناسان ماده بیست و هفتم ، برگزار می گردد. حرفه مهندسی باید به سمت عمومی و تخصص برود

ورود به حرفه مهندسی، کاردانی‌ های فنی معماری تجربی و کارشناسان ماده بیست و هفتم

ورود به حرفه مهندسی، کاردانی‌ های فنی معماری تجربی و کارشناسان ماده بیست و هفتم
مدیرکل راه وشهرسازی زنجان بیان کرد:
حرفه مهندسی باید به سمت عمومی و تخصص برود
مدیرکل راه وشهرسازی زنجان بیان کرد: باید حرفه مهندسی به سمت عمومی و تخصص برود.
مسعود بیات منش قبل از ظهر جمعه در حاشیه آزمون ورود به حرفه مهندسی کاردانی و معمار تجربی و ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که در زنجان برگزار گردید، با عنوان اینکه هر سال یک دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی در استان برگزار می ‌گردد، ادامه داد: امسال بخاطر کرونا فاصله زیادی برای برګزاری آزمون‌های نظام مهدسی ساختمان ایجاد گردید.
بیات منش با عنوان اینکه این آزمون در ۴ سر فصل برگزار می ‌گردد، افزود: ورود به حرفه مهندسی، کاردانی‌ های فنی معماری تجربی و کارشناسان ماده بیست و هفتم برگزار می‌گردد، که در مجموع سه هزار و هفتصد و نود و نه نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد سه هزار و هفتصد و شش نفر در رشته مهندسی بودند که از این تعداد دو هزار و نهصد و پنجاه نفر آقایان و هفتصد و پنجاه و شش نفر خانم ‌ها هستند.
وی افزود: در رشته کارشناسی ماده بیست و هفتم هم چهل و هشت نفر شرکت کردند و در کاردانی یازده نفر و در معماران تجربی هم هشت نفر شرکت کردند.
مدیرکل راه و شهر سازی زنجان گفت: باید حرفه مهندسی به سمت عمومی و تخصص برود و در این آزمون این مهم مد نظر قرار گرفته و در حرفه مباحث عمومی و تخصصی تاکید داریم.
بیات منش گفت: حرفه مهندسی باید تمام وقت شود و الان ما حدود نزدیک ۷ هزار نفر عضو مهندسی استان هستند که از این تعداد ۳ هزار و دویست نفر پروانه دارند و ۳ هزار و ۷۰۶ نفر مهندسین جوان که شغل ندارند و می‌ خواهند پروانه شصت و شش را کسب کرده و شاغل شوند.
وی گفت: در اجرا و نظارت نظام مهندسی مشکلاتی وجود دارد لذا باید در راستای کیفیت بخش به حرفه مهندسی گام‌ های مثبتی برداشته شود.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مرداد ۰۰
438 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0