آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم ، برگزار شد. در مجموع دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد دو هزار و صد و سی و نه نفر آقا و ۴۳۷ نفر خانم هستند

کد خبر: 011008002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ دی ۰۱ - ۵:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم ، برگزار شد. در مجموع دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد دو هزار و صد و سی و نه نفر آقا و ۴۳۷ نفر خانم هستند

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم
رئیس سازمان نظام مهندسی قم خبر داد؛ برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم در روزهای ۸ تا ۹ دی ماه سال جاری خبر داد.
امین مقومی، با اشاره به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در قم در مورد جزئیات آن گفت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای پنجغشنبه و جمعه ۸ و ۹ دی ماه در دانشگاه قم برگزار می‌ گردد.
مقومی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون تصریح کرد: در مجموع دو هزار و پانصد و هفتاد و شش نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد دو هزار و صد و سی و نه نفر آقا و ۴۳۷ نفر خانم هستند.
وی ادامه داد: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌ گردد و این افراد می‌ توانند فعالیت رسمی خود را شروع کنند.
وی افزود: در رشته عمران، معماری، مکانیک، برق، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری آزمون‌های محاسبه و نظارت برگزار می‌ گردد و علاوه بر آن در رشته‌ های عمران، معماری، مکانیک و برق آزمون اجرا نیز خواهیم داشت.
رئیس سازمان نظام مهندسی قم گفت: آزمون رشته‌ های نظارت عمران، شهرسازی و نقشه برداری، ترافیک و نظارت معماری در صبح روز پنج‌شنبه هشتم دی ماه برگزار و آزمون‌ های اجرای معماری، عمران، نظارت مکانیک و برق عصر روز پنج‌شنبه هشتم دی ماه برگزار می‌ گردد.
وی گفت: آزمون محاسبات عمران، طراحی مکانیک و برق نیز صبح روز جمعه هشتم دی ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار می‌ گردد.
وی افزود: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌توانند کارت ورود به جلسه را با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی اینترنتی www.inbr.ir دریافت کنند.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ دی ۰۱
105 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0