آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۸ و ۹ دی با مشارکت صد و پنجاه و هفت هزار نفر آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۸ و ۹ دی با مشارکت صد و پنجاه و هفت هزار نفر

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۸ و ۹ دی با مشارکت صد و پنجاه و هفت هزار نفر

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۸ و ۹ دی با مشارکت صد و پنجاه و هفت هزار نفر ، برگزار می گردد. آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان تهران در شهرهای اسلامشهر، تهران، دماوند، شهریار، ورامین (پیشوا) برگزار خواهد شد

کد خبر: 011008003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ دی ۰۱ - ۵:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۸ و ۹ دی با مشارکت صد و پنجاه و هفت هزار نفر ، برگزار می گردد. آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان تهران در شهرهای اسلامشهر، تهران، دماوند، شهریار، ورامین (پیشوا) برگزار خواهد شد

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۸ و ۹ دی با مشارکت صد و پنجاه و هفت هزار نفر

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۸ و ۹ دی با مشارکت صد و پنجاه و هفت هزار نفر
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسی ۸ و ۹ دی در کشور برگزار می گردد
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۸ و ۹ دی با مشارکت صد و پنجاه و هفت هزار نفر در هفت رشته مهندسی و در ۸۰ شهر و ۱۰۴ حوزه امتحانی خبر داد.
حامد مانی‌فر افزود: در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مجموعه آزمون‌ های نظام مهندسی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در روزهای ۸ و ۹ د یماه سال جاری در هشتاد شهر و ۱۰۴ حوزه امتحانی برگزار می‌ گردد.
وی با یادآوری اینکه آزمون برای ۸ دی ماه در ۲ نوبت صبح و عصر و برای ۹ دی‌ماه در نوبت صبح برگزار می‌ گردد، ادامه داد: آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی برگزار می‌ گردد که برای رشته‌های عمران، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی در صلاحیت‌ های طراحی (محاسبات)، نظارت، اجرا و در رشته معماری در صلاحیت‌ های نظارت و اجرا و در رشته‌ های نقشه‌برداری و ترافیک به صورت عمومی خواهد بود.
وی با اشاره به ثبت‌نام حدود ۱۵۷ هزار نفر داوطلب توضیح داد: در این دوره از آزمون‌ ها هفتاد و هشت درصد از شرکت‌کنندگان را آقایان و حدود بیست و دو درصد از آن‌ ها را بانوان تشکیل می‌ دهند.
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت: استان تهران با بیست و پنج هزار نفر شرکت‌کننده بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان و استان بوشهر با یک هزار و صد و پنجاه نفر شرکت کننده کم‌ترین شرکت‌کنندگان را در این دوره از آزمون‌ ها به خود اختصاص داده است.
یادآور می‌ شود، آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان تهران در شهرهای اسلامشهر، تهران، دماوند، شهریار، ورامین (پیشوا) برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است در سال جاری علاوه بر این آزمون، آزمون ورود به حرفه مهندسان در تیر ماه شامل طراحی معماری و شهریور ماه در تمامی رشته‌ها به شکل تستی برگزار شده است.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ دی ۰۱
233 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0