آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای سیزدهم تا پانزدهم مرداد در سی نقطه آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای سیزدهم تا پانزدهم مرداد در سی نقطه

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای سیزدهم تا پانزدهم مرداد در سی نقطه

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای سیزدهم تا پانزدهم مرداد در سی نقطه ، با رقابت دویست و هفتاد و شش هزار و با رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی برگزار می گردد

کد خبر: 000511007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ - ۴:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای سیزدهم تا پانزدهم مرداد در سی نقطه ، با رقابت دویست و هفتاد و شش هزار و با رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی برگزار می گردد

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای سیزدهم تا پانزدهم مرداد در سی نقطه

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای سیزدهم تا پانزدهم مرداد در سی نقطهمدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد:

آزمون نظام مهندسی روزهای ۴ شنبه تا جمعه هفته جاری برگزار می گردد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای سیزدهم تا پانزدهم مرداد در سی نقطه با رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی خبر داد.

خلیل محبت‌خواه ادامه داد: آزمون ورود به حرفه مهندسان با رقابت دویست و هفتاد و شش هزار نفر در کشور طی روزهای ۴ شنبه، ۵ شنبه و جمعه، سیزدهم تا پانزدهم مرداد در نوبت صبح برگزار می‌ گردد که از این میزان چهل و هفت هزار نفر مربوط به استان تهران هستند.

وی تصریح کرد: از چهل و هفت هزار نفر شرکت کننده استان تهران هشتاد و چهار درصد مربوط به شهر تهران شانزده درصد مربوط به شهرستان دماوند، شهریار، اسلامشهر، ری و ورامین هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، با اشاره به افزایش تعداد بانوان مهندس شرکت کننده در آزمون ورود به حرفه مهندسان، افزود: در آزمون پایان هفته بیست و هفت درصد شرکت کنندگان زن و هفتا دو سه درصد مرد هستند.

محبت خواه، تعداد محل‌های برگزاری آزمون را سی مرکز عنوان کرد و گفت: ارائه پرینت کارت شناسایی آزمون، کارت عضویت سازمان استان یا کارت شناسایی معتبر عکس دار به جلسه ضروری است، استفاده از کتاب و جزوه در آزمون مجاز بوده ولی امانت گرفتن کتاب ممنوع است. هم چنین بهمراه داشتن هر نوع وسیله هوشمند یا الکترونیک نیز در محل آزمون ممنوع است.

وی بمنظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی به داوطلبان توصیه کرد: ماسک، الکل و زیرانداز جهت کتاب‌ها با خودشان همراه داشته باشند و حداقل ۱ ساعت قبل از امتحان در محل آزمون حاضر گردند تا با رعایت فاصله‌گذاری ورود به محل آزمون انجام گردد و ازدحام ایجاد نگردد.

محبت خواه، تعداد بالای متقاضیان ورود به حرفه مهندسان استان تهران را سرمایه انسانی بزرگ نظام مهندسی ساختمان عنوان کرد و افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در همکاری با یک دیگر برگزارکننده این آزمون در سی نقطه از تهران و شهرستان‌های استان تهران هستند و در این مورد، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مرداد ۰۰
407 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0