آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحي معماري در خراسان رضوي آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحي معماري در خراسان رضوي

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحي معماري در خراسان رضوي

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحي معماري در خراسان رضوي ، روز جمعه 17 آذرماه از ساعت 8 صبح تا ساعت 15 به شکل هم‌زمان برگزار می‌گردد

کد خبر: 020918002 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آذر ۰۲ - ۱:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحي معماري در خراسان رضوي ، روز جمعه ۱۷ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۵ به شکل هم‌زمان برگزار می‌گردد

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحي معماري در خراسان رضوي

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحي معماري در خراسان رضوي
آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحي معماري در خراسان رضوي برگزار مي‌گردد
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در ۴ شهر مشهد، سبزوار، تربت حیدریه و نیشابور در خراسان رضوی به طور هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.
علی مظفری رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل بیان کرد: برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در روز جمعه ۱۷ آذرماه برگزار می گردد.
وی ادامه داد: آزمون ترسیمی معماری طراحی روز جمعه ۱۷ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۵ به شکل هم‌زمان برگزار می‌گردد.
وی با بیان اینکه این دوره از آزمون‌ها در مشهد در دانشگاه های اقبال لاهوری و خیام با محوریت بانوان و آزاد اسلامی و فردوسی مشهد با محوریت آقایان تدارک دیده شده است، گفت: در آزمون طراحی معماری در مجموع کل استان ۱۴۹۳ نفر شرکت کرده‌اند که ۶۲۷ نفر از آنها مرد و ۸۶۶ نفر از این افراد را بانوان تشکیل می‌دهند.
به گفته رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل، آزمون طراحی معماری در سال جاری دومین بار است که برگزار می‌شود و اولین دوره آن در اردیبهشت‌ماه برگزار گردید. هم‌چنین در این دوره از آزمون‌ها یک دفترچه در نظر گرفته شده است و متقاضیان این رشته به مدت ۷ ساعت به پرسش های آزمون طراحی معماری پاسخ خواهند داد.
لازم به ذکر است این دوره از آزمون‌ها در ۸۰ حوزه امتحانی در کل کشور برگزار می گردد که در مجموع کل کشور ۱۵۲ هزار و ۲۰۹ نفر شرکت می کنند که از این تعداد ۶ هزار و ۸۵۵ نفر مرد بوده و هشت هزار و ۳۷۴ نفر از این افراد را بانوان تشکیل می‌دهند.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۰۲
185 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0