آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در همدان مورخ هفدهم آذر ماه آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در همدان مورخ هفدهم آذر ماه

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در همدان مورخ هفدهم آذر ماه

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در همدان مورخ هفدهم آذر ماه ، راس ساعت 8 صبح در محل دانشگاه همدان آغاز و تا ساعت 15 ادامه خواهد داشت

کد خبر: 020918007 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آذر ۰۲ - ۱:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در همدان مورخ هفدهم آذر ماه ، راس ساعت ۸ صبح در محل دانشگاه همدان آغاز و تا ساعت ۱۵ ادامه خواهد داشت

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در همدان مورخ هفدهم آذر ماه

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در همدان مورخ هفدهم آذر ماه
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در همدان برگزار می گردد.
پانته آ رنجبران با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری در همدان برگزار می‌گردد، ادامه داد: این آزمون روز جمعه هفدهم آذرماه سال جاری راس ساعت ۸ صبح در محل دانشگاه همدان آغاز و تا ساعت ۱۵ ادامه خواهد داشت.
رنجبران گفت: در این دوره از آزمون ورود به حرفه ۵۰۶ داوطلب شامل ۲۳۱ نفر خانم و ۲۷۵ نفر آقا در رشته طراحی شرکت می‌کنند. وی افزود: در حال حاضر مهندسان در این استان در هفت رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری و ترافیک در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مشغول فعالیت هستند و پروانه اشتغال به کار مهندسی شاخص بسیار خوبی برای ادامه کار مهندسان با تجربه و ورود به کار و حرفه برای مهندسان جوان استان است.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: پروانه اشتغال اشخاص حقیقی در هفت رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری و ترافیک در صلاحیت‌های نظارت، طراحی یا محاسبه و اجرا صادر می‌گردد.
وی گفت: پروانه اشتغال به کار اشخاص حقوقی نیز در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرای ساختمان‌ و هم‌چنین ارائه خدمات آزمایشگاهی در زمینه بتن، ژئوتکنیک و جوش برای متقاضیان صادر می‌گردد.
وی افزود: متقاضیان صلاحیت انبوه سازی نیز پس از تشکیل پرونده و ارائه مدارک مورد نیاز به انجمن انبوه سازی استان، مراجعه و از این اداره کل پروانه اشتغال دریافت می‌کنند.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۰۲
216 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0