تعرفه نظام مهندسی به ازای ساخت هر متر مربع ساختمان، چهار درصد هزینه ساخت تعرفه نظام مهندسی به ازای ساخت هر متر مربع ساختمان، چهار درصد هزینه ساخت

تعرفه نظام مهندسی به ازای ساخت هر متر مربع ساختمان، چهار درصد هزینه ساخت

تعرفه نظام مهندسی به ازای ساخت هر متر مربع ساختمان، چهار درصد هزینه ساخت ، است که در طبس این امر با پیگیری‌ها و توافقات انجام شده به کم‌تر از دو درصد رسیده است

کد خبر: 991206008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ - ۱:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تعرفه نظام مهندسی به ازای ساخت هر متر مربع ساختمان، چهار درصد هزینه ساخت ، است که در طبس این امر با پیگیری‌ها و توافقات انجام شده به کم‌تر از دو درصد رسیده است

تعرفه نظام مهندسی به ازای ساخت هر متر مربع ساختمان، چهار درصد هزینه ساخت

تعرفه نظام مهندسی به ازای ساخت هر متر مربع ساختمان، چهار درصد هزینه ساخت
تعرفه خدمات نظام مهندسی در طبس پنجاه درصد پایین‌تر از نرخ استان
تعرفه نظام مهندسی به ازای ساخت هر متر مربع ساختمان چهار درصد هزینه ساخت است که در طبس این امر با پیگیری‌ها و توافقات انجام شده به کم‌تر از دو درصد رسیده است.
صادق زاده، رئیس نمایندگی نظام مهندسی ساختمان طبس در جلسه خبری مدیر و مشاورین نمایندگی نظام مهندسی ساختمان طبس به مناسبت روز مهندس بیان کرد: طبق نرخ نامه نظام مهندسی، به ازای ساخت هر متر مربع ساختمان باید چهار درصد هزینه به نظام مهندسی پرداخت گردد، که در طبس این امر با پی گیری‌ها و توافقات انجام شده به کم‌تر از دو درصد رسیده است و به ازای هر متر شصت و سه هزار تومان از مشتری دریافت میشود.
وی با عنوان اینکه در طبس از نظر قانون نظام مهندسی هر نوع سازه‌ای که مسائل سازه‌ای را رعایت کنید از نظر ما بلامانع است، گفت: در شهرستان طبس محدودیت سازه‌ها طبقاتی یا ویلایی نداریم، اما سفارش ما با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و طبیعتی در طبس ساخت مسکن ویلایی است.
وی با عنوان این که هدف ما افزایش طول عمر ساختمان‌ ها است، افزود: عمر مفید ساختمان ‌های ما سی و پنج تا چهل سال است‌که این امر در برخی کشور‌های خارج تا صد و پنجاه سال هم می رسد.
رئیس نمایندگی نظام مهندسی ساختمان طبس گفت: در زمینه مالی و هزینه‌های نظام مهندسی برای اقشار‌های کم برخوردار مختلف جامعه خدمات رایگان داریم و می ‌توانیم کوتاه بیاییم، ولی در زمینه فنی و ساخت و ساز کوتاه نمی‌آییم و در واقع این امر باید متناسب با قوانین و طبیعت همگام باشد.
صادق زاده با بیان اینکه هر چه ما آگاه‌تر باشیم، برخوردارتر خواهیم بود تصریح کرد: یکی از هدف گذاری ‌های مهم نظام مهندسی آموزش بوده است که ماهانه کلاس‌ها و پیامک ‌های آموزشی برگزار شده است.
ساختمان مهندسی طبس در سال هشتاد و دو تاسیس شد و تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۹
457 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0