سازمان ‌های نظام‌ مهندسی ملزم به ایجاد دسترسی ویژه وزارت‌خانه برای نظارت بر خدمات مهندسی سازمان ‌های نظام‌ مهندسی ملزم به ایجاد دسترسی ویژه وزارت‌خانه برای نظارت بر خدمات مهندسی

سازمان ‌های نظام‌ مهندسی ملزم به ایجاد دسترسی ویژه وزارت‌خانه برای نظارت بر خدمات مهندسی

سازمان ‌های نظام‌ مهندسی ملزم به ایجاد دسترسی ویژه وزارت‌خانه برای نظارت بر خدمات مهندسی ، هستند. محمودزاده با صدور بخشنامه‌ای خواستار ثبت آنلاین کلیه خدمات مهندسی در سامانه‌ های مربوطه از ابتدای آذر شد

کد خبر: 000827005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ آبان ۰۰ - ۸:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سازمان ‌های نظام‌ مهندسی ملزم به ایجاد دسترسی ویژه وزارت‌خانه برای نظارت بر خدمات مهندسی ، هستند. محمودزاده با صدور بخشنامه‌ای خواستار ثبت آنلاین کلیه خدمات مهندسی در سامانه‌ های مربوطه از ابتدای آذر شد

سازمان ‌های نظام‌ مهندسی ملزم به ایجاد دسترسی ویژه وزارت‌خانه برای نظارت بر خدمات مهندسی

سازمان ‌های نظام‌ مهندسی ملزم به ایجاد دسترسی ویژه وزارت‌خانه برای نظارت بر خدمات مهندسی
ضرورت ثبت سامانه‌ ای همه خدمات مهندسی؛ محمودزاده: به وزار‌ت‌خانه برای نظارت «دسترسی» دهید
محمودزاده معاون وزیر راه‌وشهرسازی با صدور بخش‌نامه‌ای همه سازمان ‌های نظام‌ مهندسی را ملزم به ایجاد دسترسی ویژه وزارت‌خانه برای نظارت بر خدمات مهندسی کرد.
محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی با صدور بخشنامه‌ای خواستار ثبت آنلاین کلیه خدمات مهندسی در سامانه‌ های مربوطه از ابتدای آذر شد.
در این بخشنامه که خطاب به مدیران کل راه‌وشهرسازی استان ‌ها صادر شده، سازمان ‌های نظام‌مهندسی ساختمان را برای ایجاد دسترسی به اطلاعات خدمات مهندسی برای دفتر توسعه مهندسی وزارت‌خانه الزام می ‌کند.
فهرست مواردی که معاون وزیر خواستار شفافیت در ثبت و بروزرسانی آنها در سامانه‌ شده عبارتند از: عضویت، صدور پروانه، ارجاع نظارت، آبفا، گاز، کنترل نقشه، ماده بیست و هفت و تفکیکی آپارتمان.
محمودزاده در خاتمه بخشنامه هم‌چنین یادآوری کرده استنکاف سازمان ‌های استان از ایجاد این دسترسی‌ ها از مصادیق تخلفات انتظامی برای رئیس و اعضای هیأت ‌مدیره به شمار خواهد رفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آبان ۰۰
336 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0