سازمان نظام مهندسی: گزارش حادثه متروپل آماده شد/ رونمایی گزارش در آبادان طی هفته جاری سازمان نظام مهندسی: گزارش حادثه متروپل آماده شد/ رونمایی گزارش در آبادان طی هفته جاری

سازمان نظام مهندسی: گزارش حادثه متروپل آماده شد/ رونمایی گزارش در آبادان طی هفته جاری

سازمان نظام مهندسی: گزارش حادثه متروپل آماده شد/ رونمایی گزارش در آبادان طی هفته جاری  ، شکیب گفت: این گزارش صرفاً فنی است

کد خبر: 010516005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ مرداد ۰۱ - ۸:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسی: گزارش حادثه متروپل آماده شد/ رونمایی گزارش در آبادان طی هفته جاری  ، شکیب گفت: این گزارش صرفاً فنی است

سازمان نظام مهندسی: گزارش حادثه متروپل آماده شد/ رونمایی گزارش در آبادان طی هفته جاری

سازمان نظام مهندسی: گزارش حادثه متروپل آماده شد/ رونمایی گزارش در آبادان طی هفته جاری
سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از آماده‌شدن گزارش حادثه فروریزش ساختمان متروپل آبادان و رونمایی آن طی هفته جاری خبر داد.
حمزه شکیب بیان داشت: گزارش مربوط به حادثه متروپل آبادان آماده شده است و احتمالاً طی هفته جاری آن را در استان خوزستان و توسط سازمان نظام مهندسی این استان در شهر آبادان رونمایی می‌ کنیم.
شکیب گفت: این گزارش صرفاً فنی است؛ به‌ عنوان نمونه در این گزارش مشخص شده است وضعیت این ساختمان در حالت دوازده طبقه برای بار زنده و مرده چگونه بوده است، یا این‌که در حالت نه طبقه چه شرایطی را داشته است.
وی با تأکید بر این‌که گزارش نظام مهندسی از متروپل صرفاً تحلیلی است، ادامه داد: این سازه، بد اجرا شده است و در گزارش سازمان نظام مهندسی به مکانیسم‌ های خرابی، نحوه فروریزش و… پرداخته شده است و به‌ دنبال مقصر نبوده‌ایم.
سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود: گزارش سازمان نظام مهندسی از حادثه فروریزش ساختمان متروپل آبادان علمی و حرفه‌ای است، البته برای صدور رأی می‌ توان از این گزارش به‌ عنوان مرجع استفاده کرد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۰۱
304 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0