آزمونهای نظام مهندسی برای ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌ های فنی ساختمان آزمونهای نظام مهندسی برای ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌ های فنی ساختمان

آزمونهای نظام مهندسی برای ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌ های فنی ساختمان

آزمونهای نظام مهندسی برای ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌ های فنی ساختمان ، تعیین صلاحیت معماران تجربی و کارشناسان ماده بیست و هفت از روز 4شنبه سیزدهم مرداد به مدت 3 روز هم زمان با سراسر کشور در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد

کد خبر: 000511005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ - ۴:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمونهای نظام مهندسی برای ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌ های فنی ساختمان ، تعیین صلاحیت معماران تجربی و کارشناسان ماده بیست و هفت از روز ۴شنبه سیزدهم مرداد به مدت ۳ روز هم زمان با سراسر کشور در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد

آزمونهای نظام مهندسی برای ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌ های فنی ساختمان

آزمونهای نظام مهندسی برای ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌ های فنی ساختمان

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان بیان کرد:

آزمون نظام مهندسی به مدت سه روز برگزار می‌ گردد

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان تصریح کرد: آزمونهای نظام مهندسی برای ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌ های فنی ساختمان، تعیین صلاحیت معماران تجربی و کارشناسان ماده بیست و هفت از روز ۴شنبه سیزدهم مرداد به مدت ۳ روز هم زمان با سراسر کشور در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.

مجتبی آراسته گفت: آزمون نظام مهندسی در رشته های عمران، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی،‌ نقشه‌برداری و ترافیک در ۲ نوبت صبح و عصر با حضور ۱ هزار و سیصد و هفتاد و شش داوطلب، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌ گردد.

آراسته ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی، بنابراین استفاده داوطلبان از ماسک سه لایه معمولی و مواد ضد عفونی کننده شخصی در کل فرآیند آزمون اجباری است و توصیه می گردد، زیرانداز یا محافظ مناسب برای قرار دادن کتاب و جزوه ها بر روی آن و عدم تماس با زمین بهمراه داشته باشند.

وی گفت: داوطلبان می‌ توانند از یک شنبه دهم مرداد با مراجعه به سایت inbr.ir کارت ورود به جلسه را دریافت کنند و برای اصلاح  مغایرت در روز ۳ شنبه دوازدهم مرداد همراه با برگ ثبت نام تأیید شده، پرینت کارت آزمون و تصویر آن به آدرس اعلام شده در لینک کارت ورود از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۳تا ۱۶ مراجعه کنند.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان، در باره شیوه اجرای این آزمون، گفت: آزمون نظام‌ مهندسی یک آزمون جزوه باز است که معمولاً هر سال در ۲ نوبت برگزار می‌ گردد. این آزمون محدودیت و حد نصابی برای تعداد یا نمره قبولی ندارد و شرط قبولی آن کسب ۵۰ درصد نمره است که سؤالات بصورت تستی بوده و نمره منفی هم دارد.

آراسته در باره رشته های خاص آزمون نظام مهندسی ادامه داد: این آزمون برای رشته‌های ۷ گانه مربوط به ساختمان‌سازی و شهرسازی است که در ۷ رشته و سیزده صلاحیت برگزار می‌ گردد که بعضی رشته‌ها در ۳ صلاحیت و برخی در یک صلاحیت برگزار می گردد.

آراسته افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان پایه ۳، در شش رشته معماری و عمران (اجرا)، تاسیسات مکانیکی و برقی (نظارت و اجرا) صبح روز ۴ شنبه سیزدهم مرداد و آزمونهای معماری و عمران (نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک این گروه در روز پنج شنبه چهاردهم مرداد برگزار خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان تصریح کرد: آزمون ورود به حرفه کاردانهای فنی ساختمان پایه در رشته های معماری، عمران، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، شهرسازی و نقشه برداری صبح روز  پنج شنبه چهاردهم مرداد برگزار خواهد شد.

وی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان پایه ۳ در رشته های ۶ گانه طراحی و اجرای گود، پی و سازه، معماری، ارزیابی طرح و اجرای بهسازی، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی (طراحی) و عمران (محاسبات) نیز در روز جمعه از ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مرداد ۰۰
440 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0