محمود ذوالفقاری

هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان دیدار کردند

در این دیدار محمود ذوالفقاری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به تعامل و هم کاری روز افزون دو مجموعه ، از اجرایی شدن برنامه های راه بردی در سازمان نظام مهندسی استان ابراز خشنودی نمود .

کد خبر: 960329018 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ - ۵:۴۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، در این دیدار محمود ذوالفقاری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به تعامل و هم کاری روز افزون دو مجموعه ، از اجرایی شدن برنامه های راه بردی در سازمان نظام مهندسی استان ابراز خشنودی نمود .دیدار هیئت رئیسه نظام مهندسی با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی

دیدار هیئت رئیسه نظام مهندسی با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی

دیدار هیئت رئیسه نظام مهندسی با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی

دیدار هیئت رئیسه نظام مهندسی با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی

 

محمود ذوالفقاری در این جلسه ضمن تاکید بر نظارت دقیق در فعالیتهای ساختمانی و عمرانی بیان کرد: نظارت دقیق، تقویت و افزایش کیفیت ساخت و سازها در مازندران حاصل هم دلی و تعامل این دو مجموعه است.
ذوالفقاری تصریح کرد : استفاده از مهندسین با تجربه و مجرب میتواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه های ساختمانی و هم چنین مصرف بهینه مصالح و امکانات تاثیر گذار باشد.
هم چنین در این دیدار مهران فرصت رئیس نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ضمن تبریک انتصاب ایشان ، اجرای سیستم هوشمند ارجاع نظارت ، اجرای کلیه عملیات ساختمانی توسط مجریان و پیاده سازی نرم افزار گزارش نویسی را از برنامه های دست اجرای سازمان عنوان نمود و اظهار داشت : در راستای واقعی کردن خدمات مهندسی و افزایش بستر کار مهندسین و پاسخ بمطالبات جامعه مهندسی در هیات مدیره دوره هفتم اقدامات منسجم و هدف مندی صورت گرفته که اجرایی شدن رویه ها و برنامه های راه بردی جدید نتیجه این اقدامات بوده است.


هم چنین با توجه به این که حجم کاری در روستاها به لحاظ متراژ حدود نیمی از ساخت و سازهای شهری است قرار شد در راستای ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال مهندسین ، ارائه خدمات مهندسی در روستاها در قالب تفاهمنامه های موجود در دستور کار قرار گیرد.
منبع : مازند شورا

 

کانال تلگرام آموزش برق صنعتی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ خرداد ۹۶
1260 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0