اعمال قانون در بررسی صلاحیت نامزدها بدون هیچ تبعیضی از طرف وزارت راه و شهرسازی اعمال قانون در بررسی صلاحیت نامزدها بدون هیچ تبعیضی از طرف وزارت راه و شهرسازی

اعمال قانون در بررسی صلاحیت نامزدها بدون هیچ تبعیضی از طرف وزارت راه و شهرسازی

اعمال قانون در بررسی صلاحیت نامزدها بدون هیچ تبعیضی از طرف وزارت راه و شهرسازی ، انجام گرفت. خوشبختانه اعضای نظام مهندسی حضور قابل توجه در این انتخابات داشته اند

کد خبر: 000727002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ مهر ۰۰ - ۲:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اعمال قانون در بررسی صلاحیت نامزدها بدون هیچ تبعیضی از طرف وزارت راه و شهرسازی ، انجام گرفت. خوشبختانه اعضای نظام مهندسی حضور قابل توجه در این انتخابات داشته اند

اعمال قانون در بررسی صلاحیت نامزدها بدون هیچ تبعیضی از طرف وزارت راه و شهرسازی

اعمال قانون در بررسی صلاحیت نامزدها بدون هیچ تبعیضی از طرف وزارت راه و شهرسازی
بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نظام مهندسی بدون تبعیض انجام شد
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمانهای نظام مهندسی، بیان کرد: وزارت راه بدون هیچ تبعیضی اعمال قانون را در بررسی صلاحیت نامزدها را انجام داد.
اقبال شاکری با عنوان اینکه نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور بصورت الکترونیکی برگزار گردید، ادامه داد: در تمام استان ها این انتخابات برگزار شده و امروز نیز در تهران برگزار گردید.
عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: خوشبختانه اعضای نظام مهندسی حضور قابل توجه در این انتخابات داشته اند، تا این لحظه بیش از ۲٫۵ برابر انتخابات گذشته مشارکت افزایش یافته است.
شاکری عنوان داشت: یکی از موضوعاتی که این دوره اهمیت داشت اعمال قانون توسط دستگاه های نظارتی و هیئت نظارت انتخابات و مراجع استعلامی بوده است. بحث تعارض منافع به صورت جدی در همه استان‌های کشور پی‌گیری گردید.
وی، اظهار داشت: این مسئله باعث میشود تا یک گردش مدیریتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان شکل بگیرد و فضا برای دیگر اعضا فراهم شود تا بتوانند در ارتقای نظام مهندسی کمک کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: از تلاش‌های وزیر راه و شهرسازی و همکاران وی قدردانی می کنیم که خیلی شفاف، روشن و قاطعانه برای اعمال قانون کار کردند.
شاکری گفت: وزارت راه بدون هیچ انحرافی از موازین سعی کردند در اعمال قانون هیچ گونه تبعیضی نداشته باشد. از این جهت باید از وزارت راه و شهرسازی قدردانی کرد. امیدوار هستیم انتخاب اعضا جدید دستاوردهای خوبی برای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور داشته باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: کمیسیون عمران مجلس قطعاً کمک لازم را در این زمینه خواهد کرد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مهر ۰۰
443 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0