مسائل کرج را نمیتوان بدون توجه به مسائل منطقه ای آن حل کرد پایان مناقشه برسر ۵ درصد حق نظارت

احقاق حقوق مهندسین

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان داشت: بارها مهندسین تقاضای خود را بر اخذ حق نظارت بصورت مستقیم و بی ‌هیچ گونه واسطه‌ ای اعلام کرده‌اند. از این پس، مهندسین ناظر حق تصاحب همه دستمزد خویش را دارند.

کد خبر: 961028003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ دی ۹۶ - ۳:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  ، معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان داشت: بارها مهندسین تقاضای خود را بر اخذ حق نظارت بصورت مستقیم و بی ‌هیچ گونه واسطه‌ ای اعلام کرده‌اند. از این پس، مهندسین ناظر حق تصاحب همه دستمزد خویش را دارند.احقاق حقوق مهندسین

احقاق حقوق مهندسین

احقاق حقوق مهندسین

احقاق حقوق  مهندسین

حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی  بیان کرد: بارها مهندسین تقاضای خود را بر دریافت حق نظارت بصورت مستقیم و بی ‌هیچ گونه واسطه ‌ای اعلام کرده ‌اند.
طبق ابلاغیه معاون وزیر وقت در سال هشتاد و چهار، تصور بر آن بود که کسر ۵ درصد از حقوق مهندسین و واریز آن به حساب سازمان نظام مهندسی ساختمان، میتواند فرصتی برای سازمان ایجاد نماید تا با این سرمایه بتواند در نیل به اهداف خویش در راستای اعتلای جایگاه مهندسین عمل کند، این گونه نشد.
در حال حاضر، با توجه به پشتوانه مالی سازمان‌ ها احتمالا دیگر نیازی به چنین منبع درآمدی نباشد. از طرف دیگر همواره این پرسش از طرف مهندسین سوال میشد که چرا نمیتوانند دریافت کننده تمام حق الزحمه ای خویش باشند که مالک قبلا تمام و کمال آن را پرداخته است. در واقع این مهندسین بودند که مسوولیت انجام خدمات مهندسی را بعهده میگرفتند ولی سازمانی که به آن تعلق داشتند بدون رضایتشان مبلغی از درآمدی که حق آن ها بود را کسر میکرد. بارها مهندسین تقاضای خود را بر دریافت حق نظارت بصورت مستقیم و بی هیچ گونه واسطه ای اعلام کرده اند.

احقاق حقوق مهندسین

دستوالعمل اخیر وزیر پاسخی است به بخشی از این خواستهقاعدتا الویت سازمان هم منطق بر اهدافش احقاق حقوق مهندسین است و حامی این اقدام عادلانه خواهد بود.

منبع : تین نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام تابلو برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ دی ۹۶
1199 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0