شهر بی انتها با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و سفارت اتریش شهر بی انتها با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و سفارت اتریش

شهر بی انتها با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و سفارت اتریش

شهر بی انتها با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و سفارت اتریش ، در کتابخانه مرکزی یزد، گنجینه فرهنگ و خانه مهندس گشایش یافت

کد خبر: 001213016 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ اسفند ۰۰ - ۶:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شهر بی انتها با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و سفارت اتریش ، در کتابخانه مرکزی یزد، گنجینه فرهنگ و خانه مهندس گشایش یافت

شهر بی انتها با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و سفارت اتریش

شهر بی انتها با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و سفارت اتریش
نمایشگاه اتوواگنر: شهربی انتها در یزد گشایش یافت
نمایشگاه اتوواگنر: شهر بی انتها با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و سفارت اتریش در کتابخانه مرکزی یزد، گنجینه فرهنگ و خانه مهندس گشایش یافت.
این نمایشگاه که در ۳ بخش مجزا برگزار می شود که عمدتا به آثار «اتوواگنر» معمار مشهور اتریشی مربوط می گردد که بیش از یک قرن پیش پایه گذار شهر وین امروزی بوده است.
این نمایشگاه در ۳ بخش نمایشگاه «شهر بی انتها» اتو واگنر در کتابخانه مرکزی، نمایشگاه «گابریل گورکیان و مدرنیسم وینی» در گنجینه هنر و نمایشگاه «يك معمار در نقش استراتژيست رسانه ها» در خانه مهندس به مدت دو ماه برگزار می گردد.
پیش از این برگزاری نمایشگاه مذکور در تفاهم نامه ای بین رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و سفیر اتریش کارسازی شده بود که با حضور رایزن فرهنگی سفارت اتریش در ایران گشایش یافت.
شهر وین و شهر یزد از نظر تاریخی و موضوعات شهرسازی تشابه های زیادی با یک‌دیگر دارند که این نمایشگاه می تواند آغازمسیر انتقال تجربه بین دو کشور و دو شهر باشد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اسفند ۰۰
298 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0