زمینه اشتغال چهارصد نفر در طرح ‌های حوزه کشاورزی استان بوشهر زمینه اشتغال چهارصد نفر در طرح ‌های حوزه کشاورزی استان بوشهر

زمینه اشتغال چهارصد نفر در طرح ‌های حوزه کشاورزی استان بوشهر

زمینه اشتغال چهارصد نفر در طرح ‌های حوزه کشاورزی استان بوشهر ، فراهم می ‌گردد. این طرح ‌ها شامل ایجاد گلخانه، پرورش قارچ، دام و طیور، آبزی پروری و … است

کد خبر: 000725007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ مهر ۰۰ - ۶:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، زمینه اشتغال چهارصد نفر در طرح ‌های حوزه کشاورزی استان بوشهر ، فراهم می ‌گردد. این طرح ‌ها شامل ایجاد گلخانه، پرورش قارچ، دام و طیور، آبزی پروری و … است

زمینه اشتغال چهارصد نفر در طرح ‌های حوزه کشاورزی استان بوشهر

زمینه اشتغال چهارصد نفر در طرح ‌های حوزه کشاورزی استان بوشهر
صدور هفتاد و پنج مجوز؛
اشتغال چهارصد نفر در طرح‌ های حوزه کشاورزی استان بوشهر فراهم می ‌گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر اظهار داشت: زمینه اشتغال چهارصد نفر در طرح ‌های حوزه کشاورزی استان بوشهر فراهم می ‌گردد.
ضرغام حیدریه اظهار داشت: در راستای حمایت و همراهی با فعالیت‌ های حوزه کشاورزی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و شاهد اجرای طرح‌ های مهمی هستیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر از صدور هفتاد و پنج فقره مجوز موافقت اصولی و پروانه تأسیس طرح ‌های کشاورزی در استان بوشهر در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال چهارصد نفر را فراهم می ‌سازد.
وی، پیش‌بینی سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را ۲ هزار و هشتصد میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: این طرح ‌ها شامل ایجاد گلخانه، پرورش قارچ، دام و طیور، آبزی پروری و … است.
حیدریه با اشاره به روند رو به رشد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: هر چند هزینه ‌های تولید در ۲ سال اخیر افزایش چشم گیری یافته منتهی با افزایش بهره‌وری به ‌واسطه به کارگیری نهاده دانش در تولید، می‌توان به آینده صنعت کشاورزی امیدوار بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر بیان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر با ایجاد و ساماندهی بیش از چهل مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در سراسر استان، آمادگی لازم برای ارائه خدمات و مشاوره‌ های فنی و اقتصادی به سرمایه گذاران و فعالین بخش کشاورزی را دارا است.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ مهر ۰۰
461 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0