تاکید بر استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان کشاورزی در سامانه گرم‌سیری تاکید بر استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان کشاورزی در سامانه گرم‌سیری

تاکید بر استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان کشاورزی در سامانه گرم‌سیری

تاکید بر استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان کشاورزی در سامانه گرم‌سیری ، از طرف علی اکبر بسطامی، نماینده ایلام در مجلس ارائه شد. در راستای واگذاری اراضی ملی به فارغ التحصیلان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی پی‌گیری‌های لازم را انجام خواهم داد

کد خبر: 990508004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ - ۱۱:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تاکید بر استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان کشاورزی در سامانه گرم‌سیری ، از طرف علی اکبر بسطامی، نماینده ایلام در مجلس ارائه شد. در راستای واگذاری اراضی ملی به فارغ التحصیلان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی پی‌گیری‌های لازم را انجام خواهم داد

تاکید بر استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان کشاورزی در سامانه گرم‌سیری

تاکید بر استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان کشاورزی در سامانه گرم‌سیری

نماینده ایلام در مجلس بیان داشت: تاکید بر استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان کشاورزی در سامانه گرم‌سیری
علی اکبر بسطامی بیان کرد: در سامانه گرم‌سیری که اعتبارات کلانی صرف آن شده است ضرورت دارد جایگاهی برای اشتغال و ورود کارشناسان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی در نظر گرفته شود.
وی در نشست شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ایلام ، عنوان داشت: برای توسعه بخش کشاورزی در سال جهش تولید باید از توان و ظرفیت فارغ‌التحصیلان این سازمان در حوزه های مختلف تخصصی استفاده گردد.
بسطامی ادامه داد: در طرحهایی که در استان در حال اجرا است و یا در آینده اجرایی می‌ گردد باید از نظرات کارشناسی فارغ التحصیلان این سازمان جهت پیشبرد اهداف آنها استفاده بهینه کرد.
وی گفت: در سامانه گرم‌سیری که اعتبارات کلانی صرف آن شده است ضرورت دارد جایگاهی برای اشتغال و ورود کارشناسان این سازمان در نظر گرفته شود.
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای واگذاری اراضی ملی به فارغ التحصیلان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی پی‌گیری‌های لازم را انجام خواهم داد.
«عزت اله اکبرزاده» ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی در این جلسه، در مورد تشکیل کارگروه جهت بررسی مسائل و مشکلات در حوزه واگذاری فعالیتهای قابل واگذاری، عضویت در کارگروههای تخصصی فناوری و پژوهش، ستاد تسهیل، کارگروه اشتغال،عضویت در کارگروه امور زیربنایی استانداری جهت اعلام نظر کارشناسی و هم‌چنین پیشبرد اهداف سازمان در راستای اشتغال اعضا پیشنهاداتی را ارائه کرد.
اکبرزاده، خواستار تخصیص اعتبارات آموزشی از طریق استانداری جهت توانمند سازی فارغ التحصیلان، واگذاری اراضی ملی به فارغ التحصیلان حوزه بخش کشاورزی، واگذاری مجتمعها به فارغ التحصیلان، استفاده از توان و تخصص فارغ التحصیلان در شرکت‌هایی که در استان در حوزه بخش کشاورزی و دامپروری سرمایه گذاری کرده اند، شد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مرداد ۹۹
615 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0