تاکید بر لزوم تسریع در ابلاغ حمید بهبهانی

تاکید بر لزوم تسریع در ابلاغ “الزامات ترافیکی”

حمید بهبهانی، وزیر پیشین راه و ترابری پس از شرکت در گروه تخصصی ترافیک در گفتگو با روابط عمومی شورای مرکزی شرکت کرد و در مورد مهم‌ترین مسائل عنوان شده در این جلسه بیان کرد: خوشبختانه گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با جدیت تمام وارد تجزیه و تحلیل امور ترافیکی شده و اینجانب هم دیدگاه های خود را در باره مهم ‌ترین موارد ترافیکی بیان کردم.

کد خبر: 191021008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ - ۱:۰۱ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حمید بهبهانی، وزیر پیشین راه و ترابری پس از شرکت در گروه تخصصی ترافیک در گفتگو با روابط عمومی شورای مرکزی شرکت کرد و در مورد مهم‌ترین مسائل عنوان شده در این جلسه بیان کرد: خوشبختانه گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با جدیت تمام وارد تجزیه و تحلیل امور ترافیکی شده و اینجانب هم دیدگاه های خود را در باره مهم ‌ترین موارد ترافیکی بیان کردم.

تاکید بر لزوم تسریع در ابلاغ "الزامات ترافیکی"

تاکید بر لزوم تسریع در ابلاغ “الزامات ترافیکی”

تاکید بر لزوم تسریع  در ابلاغ “الزامات ترافیکی”

من طبق مطالعاتم تاریخچه ای از شرایط ترافیکی را از ابتدا تا به حال مطرح کردم و از این که هم اکنون این موارد در مرکز توجه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور قرار دارد، خوشحال هستم.

بهبهانی عنوان کرد: با توجه به تراکم جمعیتی بویژه در شهر تهران و سایر کلان شهرها و نیز وجود ساختمان‌های بلندمرتبه، نیازمند ترتیب درستی برای امور ترافیکی شهرها هستیم و در این زمینه بایست از نرم افزارها و سیستم‌های جدید کمک بگیریم، آن گونه که از این پس دیگر هیچ‌گونه تشکیلات و یا ساختمان‌ هایی بدون در نظر گرفتن نظرات کارشناسی مهندسین ترافیک به اجرا در نیاید.

وی، هم‌چنین تسریع در ابلاغ مبحث الزامات ترافیکی مقررات ملی ساختمان را خواستار شد .

تاکید بر لزوم تسریع در ابلاغ “الزامات ترافیکی”

وی هم‌چنین از لزوم لحاظ کردن مسائل ترافیکی در طرح‌های جامع کشوری و شهرسازی سخن گفت و ادامه داد: اصلاح پروژه های حمل و نقل شهری و ترافیکی باید در کشور حرف اول را بزند و به اعضای گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی توصیه می‌کنم برای پیشبرد اهداف و طرح‌های تخصصی حوزه ترافیک پیگیری جدی داشته باشند.

این استاد برجسته دانشگاه در این مصاحبه خواستار ارتباط قوی تر گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها برای تشریح و توجیه طرح‌های ترافیکی شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مهر ۹۸
726 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0