تأکید بر اهمیت حوزه نظارتی کارشناسان بر سازه‌های طرح ‌های گل‌خانه‌ای و دامداری استان تأکید بر اهمیت حوزه نظارتی کارشناسان بر سازه‌های طرح ‌های گل‌خانه‌ای و دامداری استان

تأکید بر اهمیت حوزه نظارتی کارشناسان بر سازه‌های طرح ‌های گل‌خانه‌ای و دامداری استان

تأکید بر اهمیت حوزه نظارتی کارشناسان بر سازه‌های طرح ‌های گل‌خانه‌ای و دامداری استان ، از طرف رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان‌جنوبی مطرح شد

کد خبر: 990421001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ تیر ۹۹ - ۹:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تأکید بر اهمیت حوزه نظارتی کارشناسان بر سازه‌های طرح ‌های گل‌خانه‌ای و دامداری استان ، از طرف رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان‌جنوبی مطرح شد

تأکید بر اهمیت حوزه نظارتی کارشناسان بر سازه‌های طرح ‌های گل‌خانه‌ای و دامداری استان

تأکید بر اهمیت حوزه نظارتی کارشناسان بر سازه‌های طرح ‌های گل‌خانه‌ای و دامداری استان

با ناظران خاطی طرح ها برخورد می گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان‌جنوبی با تأکید بر اهمیت حوزه نظارتی کارشناسان بر سازه‌های طرح ‌های گل‌خانه‌ای و دامداری استان بیان کرد: با ناظرانی که از وظیفه خود تخطی کنند و مسؤولیت‌پذیر نباشند، برخورد قانونی خواهد شد.
محمد مودی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان‌جنوبی با اشاره به ۲ هزار و هشتصد عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه تاکنون ظرفیت بدنه کارشناسی سازمان مغفول مانده و بهمین علت، نقش چندانی در تنظیم و اجرای سند چشم‌انداز توسعه‌ای تولیدات محصولات استراتژیک کشاورزی استان نداشته است.
مودی با تاکید بر اهمیت حوزه نظارتی کارشناسان بر سازه‌های طرح‌ های گلخانه‌ای و دامداری استان افزود: با ناظرانی که از وظیفه خود تخطی کنند و مسؤولیت‌پذیر نباشند، برخورد قانونی خواهد شد.
وی، خواستار هویت‌بخشی به نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و کارشناسان این حوزه شد و گفت: مهم‌ ترین اولویت کاری این سازمان بسترسازی ورود کارشناسان متعهد و کاردان به عرصه تولیدات مشارکتی با کشاورزان است.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی سجادی هم  گفت: اساسنامه‌ این سازمان جامع، قانونمند و برنامه‌محور ترسیم شده است که برای تحقق این برنامه‌ ها باید از نیروهای علاقه مند و با انگیزه خدمت صادقانه بهره جست.
سجادی تصریح کرد: تدوین ساز و کارهای مبتنی بر برنامه‌‌های قابل اجرا، آموزش ‌های مستمر و بهره‌گیری از اطلاعات آکادمی می‌ تواند در عرصه تولید بر ارزش افزوده محصولات تاثیرگذار باشد.
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: احصاء چاه ‌های بخش کشاورزی، به کارگیری فارغ التحصیلان این حوزه و همکاری‌ های مشارکتی مالکان و کارشناسان می ‌تواند در توسعه منافع ملی و افزایش محصولات نقش‌آفرین باشد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه عنوان کرد: در عرصه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، بهره‌وری و بهبود وضعیت معیشت مردم می‌تواند سازمان جهاد کشاورزی ورود پیدا کند.
غلام‌رضا قوسی خواستار برگزاری دوره‌های مستمر دانش‌افزایی متناسب با نیاز کشاورزان، استفاده از تکنولوژی روز جهان، بهره‌برداری مناسب از حوزه اقتصادی آب و بسترسازی سایر نهاده ‌های موثر در افزایش محصولات توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شد.
قوسی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی آمادگی خود برای حمایت از طرح‌ها، برنامه‌های مناسب و اثربخش در توسعه این بخش را اعلام می‌دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع‌ طبیعی را فراتر از امور خدماتی و صدور مجوز برشمرد و افزود: باید بستر به کارگیری و ظرفیت فارغ‌التحصیلان حوزه کشاورزی و دامداری در عرصه‌ های تولیدی و خدماتی مشهود باشد و اهمیت و تأثیرگذاری حضور کارشناسان در این حوزه بر کشاورزان تبین گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان‌جنوبی نیز از ایجاد مراکز خدماتی غیردولتی بخش کشاورزی در شهرستان ‌ها، بخش ‌ها و دهستان‌های استان خبر داد و افزود: در این حوزه از بهترین و به‌روزترین کارشناسان مورد تأیید سازمان استفاده خواهد شد.
منبع: اقتصاد ایران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۹
430 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0