تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بر وجود و لزوم طرح جامع مسکن تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بر وجود و لزوم طرح جامع مسکن

تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بر وجود و لزوم طرح جامع مسکن

تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بر وجود و لزوم طرح جامع مسکن ،در حال حاضر اطلاعاتی در این ارتباط با وضع موجود مسکنهای ساخته شده و مورد نیاز وجود ندارد و از طرف دیگر نمیدانیم که چه تعداد مسکن احداث شده نیز در حال حاضر بلا استفاده هستند

کد خبر: 990402003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ تیر ۹۹ - ۱۰:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بر وجود و لزوم طرح جامع مسکن ،در حال حاضر اطلاعاتی در این ارتباط با وضع موجود مسکنهای ساخته شده و مورد نیاز وجود ندارد و از طرف دیگر نمیدانیم که چه تعداد مسکن احداث شده نیز در حال حاضر بلا استفاده هستند

تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بر وجود و لزوم طرح جامع مسکن

تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بر وجود و لزوم طرح جامع مسکن

ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بر وجود و لزوم طرح جامع مسکن تاکید کرد.

رمضانی بیان کرد: در حال حاضر اطلاعاتی در این ارتباط با وضع موجود مسکنهای ساخته شده و مورد نیاز وجود ندارد و از طرف دیگر نمیدانیم که چه تعداد مسکن احداث شده نیز در حال حاضر بلا استفاده هستند.

رمضانی ادامه داد: اگر طرح جامع مسکن وجود داشته باشد از این سمت و سو که هر شخصی پول داشته باشد میتواند با روشهای سنتی خانه بسازد، خارج خواهیم شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در بسیاری از کشورها، سازندگان مسکن به سوی انرژی پاک پیش رفته اند تا هزینه ها را کاهش دهند و آسایش را افزایش دهند.

ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی گفت: از آنجایی که با روشهای سنتی امر خانه سازی را انجام میدهیم، عمر ساختمانهایمان کوتاه است و مجبور به کوباندن منازل بعد از گذشت پنجاه سال و یا تعمیر آنها بعد از گذشت حدود ۵ سال میشویم، این در حالی است که یک ساختمان باید تا صد سال عمر داشته باشد.

وی اظهار داشت: از آنجایی که تقاضای انباشت در حوزه مسکن وجود دارد بصورت شتاب زده به کمیت میپردازیم و به کیفیت منازل توجه چندانی نداریم.

این مقام مسئول ادامه داد: باید یک برنامه بلند مدت در حوزه مسکن وجود داشته باشد که حوزه های مختلف تقاضا و … در آن بررسی گردد.

وی یاد آور شد: هر چقدر در حوزه مسکن، تقاضای انباشت وجود داشته باشد از تولید محصولی با کیفیت فاصله خواهیم گرفت.

منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ تیر ۹۹
394 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0