تأکید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد بر لزوم ورود مهندسین به مباحث کلان شهری تأکید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد بر لزوم ورود مهندسین به مباحث کلان شهری

تأکید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد بر لزوم ورود مهندسین به مباحث کلان شهری

تأکید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد بر لزوم ورود مهندسین به مباحث کلان شهری ، صورت گرفت. وی، ارائه طرح‌ های جدید متناسب با نیاز گروه‌های مختلف جامعه را از مسئولیت ‌های جامعه مهندسین و سازمان نظام مهندسی خواند

کد خبر: 990423003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹ - ۹:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تأکید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد بر لزوم ورود مهندسین به مباحث کلان شهری ، صورت گرفت. وی، ارائه طرح‌ های جدید متناسب با نیاز گروه‌های مختلف جامعه را از مسئولیت ‌های جامعه مهندسین و سازمان نظام مهندسی خواند

تأکید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد بر لزوم ورود مهندسین به مباحث کلان شهری

تأکید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد بر لزوم ورود مهندسین به مباحث کلان شهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ورود به مسائل کلان شهری و ارائه طرح‌ های جدید متناسب با نیاز گروه‌های مختلف جامعه را از مسئولیت ‌های جامعه مهندسین و سازمان نظام مهندسی خواند.
آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و برخی از اعضای هیئت مدیره این سازمان، ضمن تشکر از جامعه مهندسین، اقدامات آنها را در سرنوشت شهر و استان مؤثر خواند و به بیان دغدغه‌های خود نسبت به ساخت و سازهای شهری پرداخت.
ناصری یزدی، با اشاره به قدمت معماری و بافت تاریخی شهر یزد، بر حفظ سنت‌ های پیشین در ساخت و ساز تأکید و بیان کرد: لازم است با الگوگیری از معماری قدیم به سمت و سویی حرکت کنیم که ضمن حفظ ساختار اسلامی و مذهبی شهر، همچون گذشته ساختمان‌ها بگونه‌ای بنا گردد که ساخت و تأمین انرژی برای آنان چندان پر هزینه نباشد.
وی، ورود به مسائل کلان شهری و ارائه طرح‌ های جدید متناسب با نیاز گروه ‌های مختلف جامعه را از مسئولیت ‌های جامعه مهندسین و سازمان نظام مهندسی خواند و ادامه داد: باید تلاش گردد تا با حفظ جاذبه‌های معماری یزد، الگوها و طرح‌ های مناسبی برای ساخت مدارس، پردیس های فرهنگی، میادین و سالن ‌های بزرگ اجتماعات در سطح شهر ارائه گردد.
«مهدی سالاری» رئیس این سازمان نیز در این دیدار ضمن تشکر از بیان دغدغه ‌های نماینده ولی فقیه در استان در این مورد، به نمونه‌هایی از اقدامات انجام شده در راستای حفظ سنت ‌های شهری اشاره کرد از آمادگی این سازمان برای همکاری در جهت اشاعه فرهنگ غنی معماری یزد خبر داد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ تیر ۹۹
407 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0