تاکید رییس شورای شهر مشهد بر تعامل با سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید رییس شورای شهر مشهد بر تعامل با سازمان نظام مهندسی ساختمان

تاکید رییس شورای شهر مشهد بر تعامل با سازمان نظام مهندسی ساختمان

تاکید رییس شورای شهر مشهد بر تعامل با سازمان نظام مهندسی ساختمان ، بیان شد. در نظام مهندسی هم بدنه‌ای زحمت‌کش و خدوم حضور دارند و کوتاهی و هنجارشکنی ‌عده‌ای قلیل و انگشت ‌شمار را نباید به حساب تمام مجموعه گذاشت

کد خبر: 990606053 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ شهریور ۹۹ - ۷:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تاکید رییس شورای شهر مشهد بر تعامل با سازمان نظام مهندسی ساختمان ، بیان شد. در نظام مهندسی هم بدنه‌ای زحمت‌کش و خدوم حضور دارند و کوتاهی و هنجارشکنی ‌عده‌ای قلیل و انگشت ‌شمار را نباید به حساب تمام مجموعه گذاشت

تاکید رییس شورای شهر مشهد بر تعامل با سازمان نظام مهندسی ساختمان

تاکید رییس شورای شهر مشهد بر تعامل با سازمان نظام مهندسی ساختمان
رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری با سازمان نظام مهندسی این شهر باید در فضایی همسو و تعاملی قرار داشته باشند.
محمدرضا حیدری در جلسه مشترک با جمعی از فعالان سازمان نظام مهندسی مشهد گفت: جامعه مهندسی، جامعه محترمی است و در هر مجموعه‌ افراد خادم بسیاری حضور دارند که دلسوزانه مشغول خدمت‌رسانی هستند اما اقلیتی متخلف نیز در هر مجموعه‌ای پیدا می ‌شوند.
حیدری ادامه داد: در نظام مهندسی هم بدنه‌ای زحمت‌کش و خدوم حضور دارند و کوتاهی و هنجارشکنی ‌عده‌ای قلیل و انگشت ‌شمار را نباید به حساب تمام مجموعه گذاشت.
وی ادامه داد: نظام مهندسی در موضوع اصلاح و تعدیل عوارض ساختمانی هیچ فضاسازی‌ای انجام نداد و هیچ فشاری را از سمت این سازمان حس نکردیم و فضاسازی ‌های انجام شده توسط عده‌ای قلیل صورت گرفت.
رییس شورای شهر مشهد گفت: سهم شهرداری از ساخت ‌و سازهای شهری کم‌تر از ۷ درصد است و ما نمی‌توانیم حق شهر را نادیده بگیریم.
حیدری تصریح کرد: شورای پنجم از فضای نقد و گفت و گو استقبال می‌کند و امیدوار هستیم در سایه تعامل و همراهی بتوانیم سبب تسهیل و تسریع در فرآیند پاسخگویی به شهروندان شویم.
رییس شورای شهر مشهد گفت: متاسفانه نظام ارجاع و بحث‌ های مربوط به این حوزه با برخی مشکلات روبرو است و زیبنده نیست شهروندان زمانی طولانی را برای دریافت پروانه صرف کنند.
نایب رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد نیز در این دیدار بیان کرد: نظام مهندسی خراسان رضوی با سی و هفت هزار عضو، بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد استان را تشکیل می‌ دهد.
سید مسعود ریاضی ادامه داد: در شورای شهر، از ظرفیتهای تخصصی این مجموعه باید به نفع مردم استفاده کنیم و این کار را همچون گذشته انجام خواهیم داد.
ریاضی عنوان داشت: در حال حاضر، ۳ عضو از مجموع پانزده عضو شورای شهر مشهد، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند و هر کمکی را به نفع شهروندان با استفاده از ظرفیت ‌‍‌های مجموعه انجام خواهیم داد.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۹
458 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0