یاری خواستن از مهندسین بسیجی استان خراسان رضوی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

یاری خواستن از مهندسین بسیجی استان خراسان رضوی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: برای افزایش کیفیت ساخت و ساز از مهندسین بسیجی یاری می خواهیم

کد خبر: 960905002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ آذر ۹۶ - ۷:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: برای افزایش کیفیت ساخت و ساز از مهندسین بسیجی یاری می خواهیم.یاری خواستن از مهندسین بسیجی استان خراسان رضوی

یاری خواستن از مهندسین بسیجی استان خراسان رضوی

یاری خواستن از مهندسین بسیجی استان خراسان رضوی

یاری خواستن از مهندسین بسیجی استان  خراسان رضوی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در آئین یادواره شهدا، جانبازان و ایثارگران در مشهد عنوان کرد: مهندسین در ساخت و سازهای ایمن و ساخت واحد های مسکونی مقاوم در برابر زلزله رسالت خطیری بعهده دارند.
حسین کامران ادامه داد: تا به حال گسلهای پر خطر، نیمه فعال و خاموش در بسیاری از مناطق کشور شناسایی شده ولی بدون مطالعه بر روی این گسل‌ها ساخت و ساز انجام می گردد.
کامران با اشاره به خسارات جانی و مالی در زلزله های مخرب کاخک گناباد، دشت بیاض، طبس، رودبار، قائنات، بم، بجنورد، آذربایجان، سفید سنگ فریمان و زمین لرزه سرپل ذهاب افزود: کیفیت ساخت و سازها نقش بسزایی در کاهش تلفات و تبعات زلزله ها دارد.
وی با اشاره به مولفه های مهم در ساختمان سازی تصریح کرد: در فرایند ساخت یک ساختمان فاکتور هایی هم چون موقعیت زمین، بررسی خاک، مقاومت زمین، طراحی، اجرا ، نظارت، نقشه کامل و بهره گیری از خدمات کنترلی و استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب و استاندارد از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.
کامران عنوان داشت: چنان چه همه فاکتورهای مزبور توسط مهندسین در ساخت و سازها رعایت گردد، ساختمان ایمن احداث خواهد شد.

یاری خواستن از مهندسین بسیجی استان خراسان رضوی


ریاست سازمانهای بسیج مهندسان و بسیج سازندگی استان خراسان رضوی هم در این آئین مطرح کرد: حمایت مردم ایران از هشتاد و پنج هزار جمعیت آسیب دیده در زلزله کرمانشاه نشانه هم فکری، برادری و عدالت در جامعه اسلامی ایران است.
محمد روحانی ابراز داشت: با کار جهادی و از خودگذشتگی مردم مناطق مختلف کشور کمک زیادی به هم وطنان زلزله‌ زده سرپل ذهاب انجام شد.
روحانی به برخی اختلاف سلیقه های بوجود آمده در جامعه مهندسان اشاره کرد و افزود: سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی در گذشته رتبه اول کشور را داشت ولی طی سال های اخیر اختلافات پیش آمده سبب عقب ماندگی این سازمان شده است.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ آذر ۹۶
1377 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0