حذف نقشه دوم ساختمان در آینده‌ی نزدیک جهت استاندارد سازی طراحی و اجرا در ساخت و سازها حذف نقشه دوم ساختمان در آینده‌ی نزدیک جهت استاندارد سازی طراحی و اجرا در ساخت و سازها

حذف نقشه دوم ساختمان در آینده‌ی نزدیک جهت استاندارد سازی طراحی و اجرا در ساخت و سازها

حذف نقشه دوم ساختمان در آینده‌ی نزدیک جهت استاندارد سازی طراحی و اجرا در ساخت و سازها ، اجرا می گردد. در صورت داشتن شرایط و به حد نصاب رسیدن اعضا در قالب نهضت ملی مسکن این موضوع عملیاتی خواهد شد

کد خبر: 010112004 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ فروردین ۰۱ - ۹:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حذف نقشه دوم ساختمان در آینده‌ی نزدیک جهت استاندارد سازی طراحی و اجرا در ساخت و سازها ، اجرا می گردد. در صورت داشتن شرایط و به حد نصاب رسیدن اعضا در قالب نهضت ملی مسکن این موضوع عملیاتی خواهد شد

حذف نقشه دوم ساختمان در آینده‌ی نزدیک جهت استاندارد سازی طراحی و اجرا در ساخت و سازها

حذف نقشه دوم ساختمان در آینده‌ی نزدیک جهت استاندارد سازی طراحی و اجرا در ساخت و سازها
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد:
حذف نقشه دوم ساختمان در آینده‌ی نزدیک
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از حذف نقشه دوم ساختمان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با اجرای کامل این طرح انتظار می ‌رود شاهد استاندارد سازی طراحی و اجرا در ساخت و ساز ها باشیم.
«عبدالله بهادری» در دیدار رییس و هیبت مدیره نظام مهندسی ساختمان، با اشاره به این که تهیه مسکن مهندسین عضو سازمان در دستور کار قرار می گیرد، بیان کرد: در صورت داشتن شرایط و به حد نصاب رسیدن اعضا در قالب نهضت ملی مسکن این موضوع عملیاتی خواهد شد.
بهادری، به حذف نقشه دوم ساختمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با اجرای کامل این طرح انتظار می ‌رود شاهد استاندارد سازی طراحی و اجرا در کلیه ساخت و سازها باشیم.
وی افزود: طرح اقدام ملی مسکن با بهره گیری از خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اجرایی می گردد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار داشت: استفاده از خدمات نیروی مهندسی در طرح اقدام ملی مسکن و تمهیداتی برای حضور متخصصان در این طرح و هم‌چنین استفاده از پتانسیل اعضا سازمان در ترویج مقررات ملی ساختمان در سطح استان را در اولویت برنامه ‌های امسال قرار خواهیم داد.
بهادری تصریح کرد: حوزه مسکن در سطح کشور و استان موتور محرک توسعه اقتصاد ملی است و می تواند بصورت گسترده ایجاد اشتغال کند.
مدیر کل راه و شهرسازی بیان داشت: در زمینه رعایت صرفه جویی انرژی در ساخت و سازها، ترویج مقررات ملی ساختمان باید فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد و با استفاده از ظرفیت کمیته آموزش و فضای مجازی به سازندگان و بهره‌برداران آموزش‌ هایی ارائه گردد.
«عبدالرضا ابوقداره» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام نیز با ارائه‌ی گزارشی از اقدامات سازمان در شرایط فعلی کشور، خواستار گسترش همکاری‌ های دوجانبه میان این ۲ دستگاه در زمینه حفظ حقوق بهره برداران و حمایت از اعضا شد.
ابوقداره افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بمنظور حمایت از اعضا و حفظ حقوق آنها تلاش میکند با رعایت پروتکلهای بهداشتی پاسخ‌گوی مراجعان باشد که خوشبختانه در زمینه تکریم ارباب رجوع با رضایت نسبی مواجه بودیم.
وی با عنوان اینکه از بدو فعالیت دور جدید اعضای هیات مدیره سازمان، میان این مجموعه تخصصی و اداره کل راه و شهرسازی تعامل چشم‌گیری وجود دارد، گفت: این سازمان همواره از حمایت های این دستگاه برخوردار بوده‌ که این امر در پیشبرد کارها و محقق شدن اهداف آن خیلی اثربخش بوده است.
وی با اشاره به اینکه درحال حاضر موضوع طراحی و نظارت از فعالیتهای جدی سازمان است، ادامه داد: انتظار می ‌رود با همکاری و حمایت‌ های اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد پیشرفت سازمان در همه عرصه ها باشیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با بیان اینکه هم اکنون دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانهای بدره، سیروان و هلیلان بصورت استیجاری اداره می شود، ادامه داد: انتظار میرود که اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به واگذاری زمین همکاری کند تا شاهد پیشرفت آنها در زمینه های مختلف باشیم.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ فروردین ۰۱
353 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0