معاون سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در خراسان جنوبی برگزار می شود.

معاون آموزش فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر: 2859 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ آذر ۹۵ - ۸:۴۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، حسین صمدیان امروز  اظهار داشت:یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.وی گفت: این آزمون در بین‌ فارغ‌التخصیلان کشاورزی و در رشته‌هایی که مربوط به آب و خاک است برگزار می‌شود. یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار

یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار

سیستم‌های آبیاری تحت فشار

یازدهمین آزمون طراحی و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار

معاون آموزش فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی افزود: این آزمون امروز در مرحله طراحی و فردا در مرحله اجرا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر است.

صمدیان با بیان اینکه آزمون طراحی و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار برای دومین‌بار در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این آزمون محدودیت قبولی ندارد.

وی با بیان اینکه این آزمون با همکاری معاونت آب و خاک وزارت جهادکشاورزی در حال برگزاری است، ادامه داد: افرادی که در این آزمون قبول بشوند به عنوان مهندس ناظر هستند و بر اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار و طراحی و اجرا نظارت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۵
1490 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0