سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی ، راه اندازی شد. توسعه و پژوهش سازمان عدم نیاز به مراجعه حضوری، امکان رصد اقدامات صورت گرفته از مزایای این طرح است

کد خبر: 000515008 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ مرداد ۰۰ - ۶:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی ، راه اندازی شد. توسعه و پژوهش سازمان عدم نیاز به مراجعه حضوری، امکان رصد اقدامات صورت گرفته از مزایای این طرح است

سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی
تمجیدی مدیر آموزش، توسعه و پژوهش بیان داشت:
راه‌اندازی سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان
هم‌زمان با عید سعید غدیر سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی راه اندازی می گردد.
وی از راه انداری سامانه الکترونیکی صدور، تمدید و ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.
تمجیدی با بیان اینکه بدلیل نیاز به تحویل اصل مدارک در مورد خدمات فوق و بین سازمانی بودن خدمات ارایه گردیده فی مابین سازمان نظام مهندسی استان و اداره کل راه و شهرسازی، با بررسی و آسیب شناسی انجام شده، سامانه مذکور تهیه و اقدامات لازم جهت تبادل مدارک از طریق شرکت پست انجام شد.
مدیر آموزش، توسعه و پژوهش سازمان عدم نیاز به مراجعه حضوری، امکان رصد اقدامات صورت گرفته، سرعت، دقت و امکان رفع نواقص احتمالی درفرآیند صدور، تمدید و ارتقا پایه پروانه اشتغال بکار مهندسی را از مزایای این سامانه ارزیابی کرد. لازم به ذکر است تنها در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۴۰۰ درخواست در مورد موارد فوق به سازمان ارسال که با توجه به منابع انسانی به کار گرفته شده، محدودیت زیر ساختها، میزان ساعات امکان فعالیت در سامانه مرتبط در اداره کل راه و شهرسازی تعداد ۲۲۵۰ پروانه اشتغال بکار مهندسی صادر، تمدید و ارتقا شده است.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته، بعد از راه اندازی سامانه الکترونیکی فوق اعضای دوایر و دفاتر نمایندگی شهرستانها نیز نیاز به حضور در مشهد نداشته و پس از ثبت اقدام و شروع فرآیند مذکور، درخواست بصورت سیستمی انجام و پروانه به نمایندگی مربوطه ارسال خواهد شد.
وی در خاتمه افزود: راهنمای نحوه استفاده از سامانه هم‌زمان با راه اندازی منتشر خواهد شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مرداد ۰۰
2012 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0