الکترونیکی شدن خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان الکترونیکی شدن خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

الکترونیکی شدن خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

الکترونیکی شدن خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان ، یکی از مزیت ‌های مهم شفافیت مالی سازمان است. در این سامانه نقشه ها بصورت دورکاری چک می شوند و قراردادها بصورت الکترونیکی انجام می گردد

کد خبر: 990606007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ شهریور ۹۹ - ۹:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، الکترونیکی شدن خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان ، یکی از مزیت ‌های مهم شفافیت مالی سازمان است. در این سامانه نقشه ها بصورت دورکاری چک می شوند و قراردادها بصورت الکترونیکی انجام می گردد

الکترونیکی شدن خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

الکترونیکی شدن خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

رئیس سازمان نظام مهندسی گلستان بیان کرد:
خدمات نظام مهندسی ساختمان گلستان الکترونیکی می گردد
محمد ابراهیم پور از الکترونیکی شدن تمام خدمات این سازمان خبرداد و افزود: یکی از مزیت ‌های مهم این سامانه شفافیت مالی سازمان است.
وی در دیدار با تحریریه خبرگزاری بازار از راه اندازی سامانه الکترونیک خدمات نظام مهندسی ساختمان خبرداد و گفت: با توجه به قدیمی بودن نرم افزار سازمان و از آنجا که دیگر پاسخ‌گوی نیازها نبود، هیئت مدیره به فکر راه اندازی سامانه جدید افتاد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در توضیح فرایند این سامانه بیان کرد: وقتی یک ارباب رجوع بخواهد پرونده برای ساخت و ساز خود تشکیل دهد، درخواست خود را به دفاتر طراحی ارائه میدهد و سایر فرایند مثل بررسی نقشه ها، ارجاع، مباحث مالی و تائیدیه ها توسط سامانه الکترونیک و با کمک دفاتر طراحی انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: در این سامانه نقشه ها بصورت دورکاری چک می شوند و قراردادها بصورت الکترونیکی انجام می گردد.
ابراهیم پور افزود: تمام تراکنش ‌های مالی چه پرداخت و چه واریزی های صاحبان ساخت و ساز در بستر اینترنت انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری افراد به بانک یا سازمان نخواهد بود.
وی با عنوان این که تمام ارکان سازمان شامل بخش آموزش، گاز، واحد پژوهش و سایر واحدها به این سامانه متصل میشوند، گفت: مبلغی را در خرید این نرم افزار پرداخت کردیم تا درگاه های بانکی و واحدهای الکترونیکی دستگاه‌ های دیگر مانند شهرداریها به این سامانه متصل گردد.
ابراهیم پور یکی از مزیت‌ های مهم این سامانه را شفافیت مالی سازمان اعلام و عنوان کرد: وقتی پول به حساب سازمان واریز می گردد، توسط بانک بصورت خودکار در حساب مهندسان قرار می گیرد و به حساب آنها واریز خواهد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان تصریح کرد: توسط روابط عمومی آموزشهای مختلف در نظر گرفته شده و روی سایت و کانال قرار میگیرد تا جامعه مخاطب این سامانه که مالکان و مهندسان گرامی هستند با کم‌ترین مشکل از خدمات سامانه بهره ببرند.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۹
557 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0