الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین سازمان نظام مهندسی در ایلام الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین سازمان نظام مهندسی در ایلام

الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین سازمان نظام مهندسی در ایلام

الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین سازمان نظام مهندسی در ایلام ، صورت می گیرد. هم‌اکنون بسیاری از امورات سازمان و ارباب رجوع بصورت الکترونیکی در حال انجام است

کد خبر: 001217003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ اسفند ۰۰ - ۸:۵۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین سازمان نظام مهندسی در ایلام ، صورت می گیرد. هم‌اکنون بسیاری از امورات سازمان و ارباب رجوع بصورت الکترونیکی در حال انجام است

الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین سازمان نظام مهندسی در ایلام

الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین سازمان نظام مهندسی در ایلام
الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین نظام مهندسی در ایلام
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام بیان کرد: ارجاع کار به مهندسین نظام مهندسی ساختمان در ایلام بصورت الکترونیکی انجام می ‌گیرد.
عبدالرضا ابوقداره رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام، از الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین نظام مهندسی در استان خبر داد و افزود: بمنظور به حداقل رسیدن مراجعه ارباب رجوع و شفافیت در نظام تقسیم کار در بین مهندسان و تسهیل در انجام امور مربوط به ارباب رجوع این طرح اجرایی شده است.
ابوقداره ادامه داد: علی رغم شرایط خاص کرونایی، شیوع این بیماری در روند حرکت ما به سمت الکترونیکی شدن کارها سرعت بخشید و با اهتمام و جدیت اعضای هیات مدیره، نظام جامع الکترونیک به‌ عنوان یکی از برنامه‌ های مهم هیات مدیره در حال اجراست.
وی افزود: هم‌اکنون بسیاری از امورات سازمان و ارباب رجوع بصورت الکترونیکی در حال انجام است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی ‌های انجام شده، راه اندازی نظام جامع الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت و به تدریج کلیه خدمات سازمان، به صورت الکترونیکی ارایه می ‌گردد.
وی با عنوان اینکه استان ایلام از جمله اولین استان ‌هایی است که دست به چنین اقدامی زده است، افزود: همه خدمات بصورت الکترونیکی انجام و به شهرداری ارسال می ‌شود که این امر کاهش هزینه ‌های ارباب رجوع و سرعت در ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با بیان اینکه در آینده نزدیک صدور پروانه، فعالیت مهندسی، صدور دفترچه فنی و ملکی ساختمان و… بصورت الکترونیکی انجام می‌ گردد، گفت: سازمان نظام مهندسی استان تلاش می ‌کند با استفاده از خرد جمعی و الکترونیکی شدن ارجاع کار، عدالت تقسیم کار در بین مهندسین این سازمان را برقرار کند.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ اسفند ۰۰
608 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0