برقي سازي ناوگان حمل و نقل عمومي تاثير بسزايي در کاهش آلودگي هوا دارد برقي سازي ناوگان حمل و نقل عمومي تاثير بسزايي در کاهش آلودگي هوا دارد

برقي سازي ناوگان حمل و نقل عمومي تاثير بسزايي در کاهش آلودگي هوا دارد

برقي سازي ناوگان حمل و نقل عمومي تاثير بسزايي در کاهش آلودگي هوا دارد ، باید به شهرداری به دلیل اقدامات در حوزه برقی سازی پایتخت تبریک گفت

کد خبر: 020609002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ شهریور ۰۲ - ۹:۳۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برقي سازي ناوگان حمل و نقل عمومي تاثير بسزايي در کاهش آلودگي هوا دارد ، باید به شهرداری به دلیل اقدامات در حوزه برقی سازی پایتخت تبریک گفت

برقي سازي ناوگان حمل و نقل عمومي تاثير بسزايي در کاهش آلودگي هوا دارد

برقي سازي ناوگان حمل و نقل عمومي تاثير بسزايي در کاهش آلودگي هوا دارد
یک کارشناس حمل و نقل:
برقي سازي ناوگان حمل و نقل عمومي تاثير بسزايي در کاهش آلودگي هوا دارد
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی شهر تهران بیان کرد: باید به شهرداری به دلیل اقدامات در حوزه برقی سازی پایتخت تبریک گفت.
مهدی روانشادنیا، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی شهر تهران در مورد اقدامات شهرداری تهران در راستای برقی سازی حمل و نقل عمومی پایتخت اظهار داشت: برقی سازی تهران به نحوه پیاده سازی آن بستگی دارد. اگر برقی سازی بتواند بخش عمده ای از حمل و نقل عمومی و خصوصی تهران را در بر بگیرد، بسیار موثر است.
روانشادنیا گفت: عمده آلاینده شهر تهران مربوط به حمل و نقل است و با توجه به اینکه خودروهای ما خروجی آلاینده های زیادی دارند این اتفاق می تواند کمک زیادی به رفع آلایندگی هوای تهران بکند.
وی با اشاره اینکه این طرح برای موتور سیکلت ها هم بسیار موثر خواهد بود، گفت: هر موتور چهار برابر یک خودرو آلاینده ایجاد می‌کند در نتیجه برقی سازی درباره موتورها که تعداد قابل توجهی در تهران تردد می‌کنند مهم است، اما منوط به این است که قشر موتورسوار استطاعت لازم را برای تهیه موتور برقی داشته باشند.
وی گفت: من در گذشته مدیر گروه حمل و نقل در دانشگاه بودم و مدت هاست در مورد توسعه پایدار تحقیق می کنم. بسیاری از بحث هایی که در اخبار می آید در حد عنوان خبری است اما در دوره اخیر مدیریت شهری اجرایی شدن آن را به چشم خودم دیدم. به نظرم شهرداری اهتمام دارد که این اتفاق بیفتد. باید به کارهای خوبی که افراد جامعه را به آینده امیدوار می کند، تبریک گفت.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ شهریور ۰۲
205 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0